کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومی
چرا هوش هیجانی کلید موفقیت مدیران آینده به حساب میآید؟
آیا هوش مصنوعی میتواند خطرناک باشد؟
روابط عمومی قهرمان مهجور اما کلیدی سازمانبه گزارش آژانس خبری پی آر به نقل از روابط عمومی هلدینگ سیاحتی پارسیان؛ این پلتفرم فروش که پس از دو سال تلاش و پیگیری به ثمر نشسته است، اولین پلتفرم جامع و کاملی در کشور می باشد که مشتری و مخاطب می توانند تمام نیازهای خود را اعم از اقامتی، تفریحی، تهیه بلیط و تورهای متفاوت را بدون واسطه،مستقیم، سریع و ارزانتر از سایر پلتفرم های فروش موجود در بازار، تهیه کنند.
هلدینگ سیاحتی بنیاد خوش درخشیده
رییس انجمن صنفی آژانسهای ایران، در این مراسم با تاکید بر این نکته که باید فکر عاجلی برای صنعت گردشگری شود، گفت: متاسفانه ما سفیری در دنیا نداریم که اهتمام صنعت گردشگری را داشته باشد و از این صنعت دفاع کند.
حرمت الله رفیعی، بابیان اینکه هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان در این حوزه رسالت خود را به نحو شایسته ایی ادا کرده است، خاطرنشان کرد: این هلدینگ برخلاف ادعای برخی ها تنها و بزرگترین هلدینگ گردشگری کشور است.
وی با اشاره به بازسازی بیش از هزار باب اتاق در زنجیره ی هتل های پارسیان در طول دوسال گذشته، افزود: با این اقدام هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان سهم و کمک بزرگی را به صنعت گردشگری در کشور کرده و الحمدالله خوش درخشیده است.
رییس انجمن صنفی آژانس های ایران، ضمن اشاره به افتتاح پلتفرم فروش خدمات آنلاین هلدینگ سیاحتی، اظهار داشت: این پلتفرم حلقه ی مفقوده این هلدینگ بود که به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شد چرا که در دنیای امروز جابه جایی
مسافر و ارائه خدمات گردشگری به شیوه ی سنتی دیگر پذیرفته نیست.
به دنبال فروش رضایتمندی هستیم
مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان نیز در این مراسم گفت: ما می خواهیم علاوه بر ایجاد حس خوب در حوزه گردشگری، محصولی به نام «رضایتمندی» را نیز بفروشیم.
محمدحسین پورتقی با اشاره به زحمات همکاران هلدینگ سیاحتی در خصوص سیاستگذاری، طراحی و اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: در فاز اول شرکت پرسپولیس، آیتو و شرکت هتل ها به این پلتفرم پیوستند و در فازهای بعدی تمام خدمات قابل ارائه در هلدینگ سیاحتی همچون تهیه بلیط پارک ارم، مجموعه توچال و مجموعه شهید چمران در این پلتفرم فروش قابل دسترسی خواهد بود.
وی با بیان اینکه، این پلتفرم یک ابزار برای رضایتمندی مشتری است، افزود: ما در این صنعت به دنبال ایجاد شرایط برابر و شفاف برای تمامی مشتری هایمان هستیم.
پورتقی در ادامه تصریح کرد: نقش هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان در این صنعت، نقش پیشرانی می باشد چراکه برخی جاها بخش خصوصی نمی تواند ورود کند و از عهده ی آن به دلایل مختلف، برنمی آید.
دیدگاهتان را بنویسید