گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ این پژوهش با مشارکت ۱۲ هزار بزرگسال در شش کشور شامل آرژانتین، دانمارک، فرانسه، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده انجام شده و نتایج آن منتشر شده است.
بر اساس این یافتهها، ۲۴ درصد از پاسخدهندگان اعلام کردهاند که بهطور هفتگی از هوش مصنوعی برای جستوجوی اطلاعات استفاده میکنند.
همچنین ۲۱ درصد از هوش مصنوعی برای تولید محتوا و ۷ درصد برای تعاملات اجتماعی بهره میبرند. این آمار نشان میدهد که نقش هوش مصنوعی در شکلدهی به رفتار رسانهای افراد در حال افزایش است.
یکی از نکات مهم این تحقیق، استفاده گسترده نسل جوان از هوش مصنوعی برای سادهتر کردن درک اخبار است.
۴۸ درصد از افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله گفتهاند که برای فهم بهتر اخبار از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده میکنند؛ موضوعی که حاکی از اعتماد و پذیرش بیشتر این فناوری در میان جوانان است.
با وجود این استقبال، سطح اعتماد عمومی نسبت به نظارت انسانی بر محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی پایین است.
تنها یکسوم پاسخدهندگان باور دارند که روزنامهنگاران «همیشه» یا «اغلب» محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی را قبل از انتشار بررسی میکنند.
این بیاعتمادی در کشورهای آرژانتین و ژاپن بیشتر گزارش شده است.
نتایج همچنین نشان میدهد که ۵۵ درصد از افراد با استفاده از هوش مصنوعی در ویرایشهای املایی و دستوری احساس راحتی دارند.
ا فقط ۱۹ درصد از استفاده از این فناوری برای نگارش یا گزارشدهی مستقیم اخبار احساس اطمینان میکنند.
با افزایش نقش هوش مصنوعی در تولید و انتشار محتوا، ضرورت ایجاد شفافیت بیشتر، بررسی دقیقتر خروجیهای الگوریتمی و نظارت انسانی دوچندان شده است.
یافتههای این پژوهش نشان میدهد که رسانهها برای حفظ اعتماد عمومی، باید از هوش مصنوعی بهعنوان ابزاری کمکی بهره ببرند و فرآیندهای نظارتی جامعتری را برای ارزیابی محتوای تولیدشده ایجاد کنند.
دیدگاهتان را بنویسید