گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ پنجمین نشست شورای روابطعمومی این هیئت، صبح سهشنبه ۱۳ آبان با حضور محمدصادق اکبری، مشاور عالی دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت، فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی، سید میثم موسوی محسنی، معاون روابط عمومی و فضای مجازی مرکز بسیج وزارت نفت، رسول اسناوندی، مدیر هسته گزینش پالایش و پخش و امیرمحمد سبحانینیا، مسئول روابط عمومی هیئت مرکزی گزینش و رابطان روابط عمومی هستههای تابع به میزبانی هسته گزینش پالایش و پخش در ساختمان غدیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی برگزار شد.
محمدصادق اکبری، مشاور عالی دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت در این نشست با ابراز امیدواری نسبت به حضور پررنگ جوانان در عرصههای مدیریتی کشور، آسیبشناسی روند گزینش صنعت نفت و اصلاح ساختار آن را ضروری دانست و گفت: ایجاد گفتمان واحد در مجموعه گزینش و ایجاد فرهنگ سازمانی، سنگ بنای آغاز فعالیت گزینش در فصل نوین خدمترسانی است.
رویکرد جدید هیئت گزینش برای حفظ کرامت انسانی
وی با تأکید بر لزوم تأسیس واحدهای روابط عمومی، حقوقی و خواهران برای اصلاح ساختار گزینش اظهار کرد: ایجاد گفتمان واحد و فرهنگ سازمانی منسجم، نیروی محرک حرکت گزینش صنعت نفت در مسیر تحول و تعالی است.
مشاور عالی دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت همچنین با اشاره به رویکرد جدید این هیئت در حفظ کرامت انسانی و عمل به فرمان ۶ مادهای امام خمینی(ره)، نقش روابط عمومی را در ایجاد گفتمان مشترک و ارتقای فرهنگ سازمانی بیبدیل و تعیینکننده توصیف کرد.
تولیدات رسانهای باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد
فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی، با ابراز خرسندی از برگزاری این نشستها، تعامل و همکاری میان روابط عمومیها را عامل همافزایی دانست و گفت: تولیدات رسانهای باید بر اساس استانداردهای صنعت نفت انجام شود و هماهنگی میان بخشهای مختلف روابط عمومی، تحقق این هدف را ممکن میسازد.
وی ابراز امیدواری کرد که رویکردهای جدید هیئت مرکزی گزینش در حفظ کرامت انسانی، سبب از میان رفتن فضای مبهم و نگاه بدبینانه نسبت به گزینش شود.
رسول اسناوندی، مدیر هسته گزینش پالایش و پخش نیز روابط عمومی را یکی از ارکان مؤثر هر سازمان دانست و گفت: این بخش، بازتابدهنده عملکرد مجموعه و کارکنان آن است و تأسیس روابط عمومی در ساختار گزینش اقدامی مؤثر و ضروری بود.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری افزود: گزینش صنعت نفت در فصل نوین خدمترسانی، با نگاهی مثبت و اصلاحگرانه به دنبال جذب نیروهای متعهد، متخصص و در تراز انقلاب اسلامی است.
سید میثم موسوی محسنی، معاون روابط عمومی و فضای مجازی مرکز بسیج وزارت نفت، با تبیین رویکرد این مرکز گفت: اصلیترین راهبرد ما توانمندسازی کارکنان و شبکهسازی رسانهای برای کاهش برونسپاری تولیدات محتوایی است. وی همچنین گزارشی از فعالیتهای رسانهای مرکز بسیج و پوشش فضای مجازی ارائه کرد.
امیرمحمد سبحانینیا، مدیر روابط عمومی هیئت مرکزی گزینش نیز با پیگیری مصوبات نشستهای پیشین به تشریح فعالیتها و ساختار روابط عمومی هیئت مرکزی پرداخت. وی با اشاره به بازطراحی تارنمای هیئت مرکزی گزینش، رویکرد جدید این نهاد را در تبدیل پایگاه اطلاعرسانی به سامانهای خدماتمحور برای تسهیل کاربری کارکنان صنعت نفت تشریح کرد و از رابطان خواست تا در زمینه تولیدات رسانهای و محتوایی با روابط عمومی شرکتهای تابعه وزارت نفت، تعامل مؤثر و سازنده داشته باشند.
در ادامه، رابطان هستههای گزینش به بیان دیدگاهها، نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.
در بخش پایانی این نشست، یک دوره آموزشی با موضوع «سواد رسانه و امنیت تلفن همراه» به همت رابط هسته گزینش پالایش و پخش برگزار شد.
دیدگاهتان را بنویسید