گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پیآر؛ مهدی زندیهوکیلی در جشنواره تولیدات روابط عمومیهای استان مرکزی با تأکید بر اهمیت جایگاه این نهاد، اظهار کرد: همواره در اذهان مردم نقاط ابهام و انتقاداتی وجود دارد و با وجود تلاشهای فراوان، نمیتوان مانع از طرح این انتقادات شد که یکی از نقشهای مهم روابط عمومی، تبیین اقدامات و به تصویر کشیدن زحمات خادمان مردم از طریق رسانهها است.
استاندار مرکزی گفت: علیرغم وجود کاستیها، ملت ایران ثابت کردهاند که با هر توطئه و وجود هجمههای رسانهای بیگانگان، دهها شبکه ماهوارهای و جریانهایی که سعی در سیاهنمایی عملکرد نظام دارند، استوارتر از گذشته پای دفاع از انقلاب و نظام ایستاده و توطئه و محاسبات غلط دشمن را به هم زدهاند.
زندیهوکیلی افزود: اکنون خدمتگزاران نظام، تمام ظرفیتها را در راستای رفع نیازها و ارائه خدمت صادقانه به مردم بکار گرفته اند و این رسالت خطیر بر عهده روابط عمومیها است که عملکردها را درست و شفاف بازتاب دهند.
استاندار مرکزی گفت: روابط عمومیها باید ضعفها و کمبودها را نیز به مدیریت دستگاه منتقل کنند و در راستای افزایش رضایتمندی مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند چرا که روابط عمومیها بهعنوان پل ارتباطی میان مردم و مدیریت، نقش کلیدی در انعکاس بازخوردها دارند.
وی تصریح کرد: گاهی از نتایج اقداماتمان بیاطلاع هستیم و این روابط عمومی است که میتواند بازخوردها را منعکس کند.
استاندار مرکزی بیان کرد: روابط عمومی بخش مدیریتی دستگاه و نه بخش حاشیهای است و هر زمان در ارگانهای اجرایی روابط عمومی با مدیران ارتباط مستقیم و مؤثری دارد، آن دستگاه موفقتر عمل کرده است.
زندیهوکیلی تأکید کرد: عملکرد مدیر، نشاندهنده کارنامه آن دستگاه است و روابط عمومیها باید بهصورت مداوم بازخوردهای بیرونی و اصلاحی را به مدیران منتقل کنند چرا که موفقیت دولت و نظام در گرو عملکرد قوی روابط عمومیهاست.
وی گفت: تمام بخشهای دستگاههای اجرایی باید عضو فعال روابط عمومی باشند، چراکه ارتقا کیفیت خدمات و رضایت مردم بدون تعامل درونسازمانی و همافزایی میسر نخواهد شد.
دبیر جشنواره روابط عمومیهای استان مرکزی نیز با اشاره به اهمیت فزاینده قالبهای تصویری و دیجیتال در عرصه اطلاعرسانی، بیان کرد: رشد تولیدات چندرسانهای و بهرهگیری از بسترهای نوین ارتباطی از جمله شبکههای اجتماعی، نشاندهنده تغییر رویکرد روابط عمومیها به سمت محتوای خلاقانه و تأثیرگذار است.
محمدعلی محمدی افزود: ارسال آثار این جشنواره از اسفندماه آغاز و در فروردینماه وارد مرحله داوری شد که طی آن آثار سازمانها و ادارات مختلف استان مرکزی در ۶ محور تخصصی بررسی و در نهایت ۷۳ اثر به عنوان برگزیده معرفی شدند.
وی با تأکید بر نقش سازنده رسانههای نوین در شکلدهی به افکار عمومی افزود: جشنواره امسال فرصتی برای نمایش ظرفیتهای نوآورانه روابط عمومیها و تبادل تجربه میان فعالان این حوزه فراهم کرد.
محمدی تاکید کرد: بر اساس ارزیابیها، استقبال گسترده از ابزارهای دیجیتال در این دوره، مسیر آینده فعالیتهای ارتباطی در استان را به سمت استفاده هرچه بیشتر از روایت تصویری و فناوریهای نوین هدایت میکند.
دیدگاهتان را بنویسید