گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛در این تحقیق علاوه بر دادههای آماری مانند سن، جنسیت، تحصیلات و حرفه، میزان رضایت از کار و زندگی هم بررسی شد و هر شرکتکننده تست شخصیت را نیز گذراند تا جنبههای عمیقتری از رضایت شغلی مشخص شود.
در مجموع ۲۶۳ شغل متفاوت فهرست شد که این تنوع، سطح جزئیات بیشتری نسبت به دستهبندیهای معمول مشاغل دارد. البته باید در نظر داشت که این نتایج در یک زمینه فرهنگی خاص (استونی) به دست آمده و ممکن است برداشتها و انتظارات شغلی در کشورها متفاوت باشد.
برخلاف انتظار، بالاترین درآمدها الزاماً خوشبختی بیشتری به همراه ندارند. به گفته پژوهشگران، اگرچه درآمد نقش محدودی دارد، اما تأثیرش نسبتاً «اندک» است. همچنین، پرستیژ اجتماعی یک حرفه الزاماً رضایت بیشتری به ارمغان نمیآورد. «ماهیت خود کار نقش مهمتری در رضایت دارد تا وجههای که با آن شغل همراه است.» این یافته، تصورات سنتی درباره رابطه موفقیت و خوشبختی را به چالش میکشد.مشاغلی که واقعاً خوشحال میکنند
برخی مشاغل، بدون توجه به جایگاه یا درآمد، احساس رضایت و معنا را منتقل میکنند. برای نمونه، مشاغل مذهبی که زندگی و مأموریت شغلیشان به آرامش درونی گره خورده است. روانشناسان نیز از کمک به دیگران و گوش دادن، معنا و انگیزه میگیرند. معلمان تخصصی نیز با همراهی نزدیک به نیازهای شاگردان خود احساس رضایت دارند.
افراد خوداشتغال که کنترل بیشتری بر برنامهریزی کاری خود دارند، از شادترین گروهها هستند. مهندسان دریایی و ورقکاران (تولیدکنندگان قطعات فلزی) نیز جزو راضیترین شاغلان قرار دارند. برخی متخصصان سلامت غیرپزشک نیز ثابت کردهاند که خدمت به دیگران میتواند به تعادل و آرامش فردی منجر شود.
آنچه این مشاغل را متمایز میکند نه جایگاه پرزرق و برق یا درآمد بالاست، بلکه احساس مفید بودن و ارتباط مستقیم با ماهیت کار است. محتوای واقعی کار بیش از تصویر بیرونی شغل اهمیت دارد و این نکته به روشنی اثبات میکند که خوشبختی شغلی به کیفیت کار روزمره بستگی دارد، نه صرفاً به عنوان شغلی یا میزان درآمد.
دیدگاهتان را بنویسید