گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ زاکربرگ با ابراز خوشبینی درباره نقش ابرهوش در آینده انسان نوشت: «من قویاً معتقدم که ابرهوش به بشریت کمک خواهد کرد تا سرعت پیشرفت خود را افزایش دهد.»
او اضافه کرد: «اما شاید حتی مهمتر اینکه ابرهوش، میتواند عصر جدیدی از توانمندسازی فردی را آغاز کند؛ دورانی که مردم کنترل بیشتری برای بهبود جهان در مسیرهای موردنظرشان خواهند داشت.»
زاکربرگ تأکید کرد: «چشمانداز متا، فراهمکردن ابرهوش شخصی برای همه است. ما باور داریم که این قدرت باید در اختیار افراد قرار گیرد تا مطابق ارزشهای خود از آن بهره ببرند.»
وی همچنین به اهمیت سختافزارهایی اشاره کرد که بهواسطه آنها افراد به هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت و پیشبینی کرد که عینکهای هوشمند به ابزار اصلی و فراگیر بدل میشوند.
«ابرهوش شخصی که ما را عمیقاً میشناسد، اهدافمان را درک میکند و به ما در تحقق آنها یاری میرساند، مفیدترین نوع خواهد بود.»
«ابزارهایی چون عینک که میتوانند آنچه میبینیم را ببینند، صدای ما را بشنوند و در طول روز با ما در تعامل باشند، به ابزار اصلی محاسباتی ما تبدیل خواهند شد.»
متا هماکنون چندین مدل عینک هوشمند مجهز به هوش مصنوعی تولید و عرضه کرده که محبوبترین آنها همکاری با ریبن بوده است. همچنین این شرکت نمونه اولیهای با نمایشگر یکپارچه موسوم به «Orion» را معرفی کرده که فناوری پیشرفتهتری را به نمایش میگذارد.
اصطلاح «ابرهوش» معمولاً به سطحی از هوش مصنوعی اطلاق میشود که همتراز یا فراتر از هوش انسان است و شرکتهای فناوری بزرگ در پی دستیابی به آن هستند.
زاکربرگ ماه گذشته آزمایشگاه ابرهوش متا را راهاندازی کرد و با جذب استعدادهای مطرحی چون الکساندر وانگ (مؤسس Scale AI) و پیشنهادهای چشمگیر به مهندسان اپل، OpenAI و دیگر شرکتها، این رویکرد را تقویت نمود.
او در نامه رسمی خود نوشت: «در ماههای اخیر، نشانههایی از ارتقای خودکار سیستمهای هوش مصنوعی دیدهایم؛ این پیشرفت فعلاً کند اما غیرقابلانکار است. توسعه ابرهوش اکنون در دسترس قرار گرفته است.»
زاکربرگ تصریح کرد: «در سالهای آینده، هوش مصنوعی تمام سیستمهای فعلی را بهبود میبخشد و امکان خلق و کشف پدیدههایی را فراهم میکند که امروز غیرقابل تصور هستند. اما هنوز پرسش اصلی این است که ما ابرهوش را به کدام سو هدایت خواهیم کرد.»
«این میتواند عصری نوین برای بشر باشد، اما از جنبههایی ادامه روند تاریخی است؛ همانگونه که فناوری در قرون اخیر، بشر را از کار طاقتفرسا رهانید و بهسوی خلاقیت، علم، فرهنگ و لذت بیشتر هدایت کرد.»
«ابرهوش شخصی، فرد را در تحقق اهداف، تجربه ماجراجویی، ارتقای روابط و رسیدن به آرزوها یاری میدهد.»
«برخلاف برخی شرکتها که ابرهوش را متمرکز بر خودکارسازی کار و اعطای درآمد پایه میبینند، ما در متا بر این باوریم که پیشرفت بشر همواره با پیگیری آرمانهای فردی محقق شده است.»
او تأکید کرد: «تقاطع فناوری و زندگی مردم، محور مأموریت متا است و این نقش در آینده پررنگتر خواهد شد.»
زاکربرگ افزود: «ابرهوش شخصی که ما را عمیقاً میشناسد و در مسیر تحقق اهدافمان همراهی میکند، بسیار مفیدتر از ابزارهای تولیدی صرف خواهد بود.»
او اشاره کرد که مزایای ابرهوش باید تا جای ممکن بهطور گسترده در اختیار جهانیان قرار گیرد. با این حال، اذعان داشت که این فناوری دغدغههای جدیدی در زمینه امنیت ایجاد میکند و باید با دقت مدیریت شود.
وی جمعبندی کرد: «این دهه، دوران سرنوشتساز برای تعیین مسیر ابرهوش خواهد بود؛ اینکه این فناوری ابزاری برای توانمندسازی فردی باشد یا جایگزین بخشهای بزرگی از جامعه.»
زاکربرگ با تأکید بر منابع و تخصص متا، ابراز امیدواری کرد این شرکت بتواند زیرساخت عظیم لازم را برای عرضه ابرهوش شخصی به میلیاردها نفر فراهم کند و آینده فناوری را بهسوی توانمندسازی همگان سوق دهد.
دیدگاهتان را بنویسید