گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ هادی عبداللهی به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع مدیر و کارکنان روابط عمومی بیمه دی، ضمن گرامیداشت این روز افزود: جایگاه ویژه روابط عمومی در تحقق اهداف کلان شرکت بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی در این نشست که با حضور ۵۳ رابط روابط عمومی در شعب کشور به صورت برخط برگزار شد با اشاره به نقش همکاران شعب که علاوه بر سایر مسئولیتهای خود، وظیفه روابط عمومی شعب را نیز بر عهده گرفتهاند، اظهار کرد: «از تمامی همکارانی که با تعهد و مسئولیتپذیری در کنار فعالیتهای روزمره، در مسیر پیشبرد اهداف روابط عمومی گام برداشتهاند، صمیمانه تشکر میکنم.
روابط عمومی؛ پل ارتباطی درون و برون سازمان
مدیر عامل شرکت بیمه دی افزود: تلاشها و اقدامات شما بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم این حوزه بتواند بیش از پیش در نقش و کارکرد اصلی خود، انتظارات شرکت را برآورده کند.
عبداللهی روابط عمومی را یکی از ارکان کلیدی در برندسازی سازمانی ی کرد و گفت: «روابط عمومی باید به عنوان پلی ارتباطی بین درون و بیرون سازمان عمل کرده، نیازها و خواستههای افکار عمومی را به داخل سازمان منتقل کند.
وی افزود: روابط عمومی همچنین باید توانمندیها و دستاوردهای شرکت را به شکلی ارزشآفرین به بیرون منعکس کند.
روابط عمومی باید فراتر از مرزها فکر کند
وی خاطرنشان کرد افکار عمومی تنها به صنعت بیمه یا کشور محدود نیست و باید نگاه روابط عمومیها فراتر از مرزها باشد چرا که امروزه دنیا به کمک ابزارهای ارتباطی کوچکتر شده است و به همین دلیل باید اهداف بزرگتری را در دستور کار قرار دهیم.
مدیر عامل شرکت بیمه دی افزود: روابط عمومی باید با شناخت دقیق از ذائقه مشتریان و بیمهگذاران، در انتقال مؤثر این خواستهها نقشآفرینی کند.»
وی روابط عمومی را «فردانامه» توصیف کرد و گفت: روابط عمومی موفق باید از اخبار و حوادث جلوتر باشد، پیشبینی کند، هوشمندانه عمل کند و از ظرفیتهای موجود در استانها بهره گیری کند.
به گفته وی همچنین بهترین زمان برای مستندسازی فعالیتها، لحظه حضور مشتریان در شعب برای دریافت خدمات بیمهای است.
عبداللهی از مدیران شعب خواست اختیارات لازم را به رابطین روابط عمومی اعطا کنند تا بتوانند نقش مؤثر و خلاقانه خود را ایفا کنند.
سهم روابط عمومی در سودآوری بنگاههای اقتصاد
وی تأکید کرد: «ارزش بنگاههای اقتصادی در سودآوری آنهاست و روابط عمومی میتواند با عملکردی هوشمندانه، سهم مؤثری در این سودآوری ایفا کند.»
وی همچنین بر ضرورت آموزشهای کاربردی، تخصصی و مستمر برای ارتقای مهارتهای ارتباطی و رسانهای همکاران روابط عمومی تأکید کرد و افزود: «روابط عمومی باید همواره بهروز، آگاه، پیشبرنده و ارزشآفرین باشد تا بتواند به عنوان مشاور امین مدیران، مسیر تحقق چشماندازهای کلان شرکت را هموار سازد».
روحالله لطیفی، مدیر روابط عمومی بیمه دی، نیز در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه گفت: «به منظور ایجاد ارتباط بهتر و مؤثرتر میان صف و ستاد، اقدام به تعیین رابطینی در شعب کردهایم تا بتوانیم شایستگیهای شرکت بیمه دی را به شکل مناسبی ارائه کنیم.
وی گفت: این رویکرد نقش مهمی در انسجام درونسازمانی و ارتقای عملکرد ارتباطی ایفا خواهد کرد.
در پایان این مراسم ۵ رابط استانی بیمه دی به دلیل فعالیت چشمگیرشان در عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی تجلیل شدند.
دیدگاهتان را بنویسید