گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پیآر؛ در ابتدای جلسه، نسرین اوجاقی، دبیرکل انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران، ضمن اشاره به اهمیت رسانهها، بیان کرد: رسانهها بهترین بستر برای انتقال و به گوش رساندن فعالیتهای اجرایی انجمن به ذینفعان مختلف هستند.
او افزود: انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران دو هدف اصلی دارد؛ توسعه صادرات و ورود فناوری و هوش مصنوعی به صنعت لوازم خانگی. او تاکید کرد که کمیسیون رسانه و ارتباطات باید در راستای این اهداف برنامهریزی کرده و همواره این موارد را در نظر داشته باشد.
در ادامه، امیر فلاح، مدیر روابط عمومی انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران، به نقش و کارکرد روابط عمومی در حوزه تشکلگرایی و اهمیت آن پرداخت.
او با اشاره به ضرورت داشتن برنامه و نقشه راه مشخص در روابط عمومیها، از طراحی یک برنامه جامع روابط عمومی برای انجمن خبر داد و گفت: «این برنامه در دسترس اعضای کمیسیون رسانه قرار گرفته و انجمن از نظرات و پیشنهادات اعضا در راستای بهروزرسانی آن استقبال میکند.»
امیر فلاح همچنین تاکید کرد که انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران بهعنوان یک تشکل ملی مهم، با چالشها و مشکلات زیادی روبهرو است که باید این مسائل را به گوش مسئولان برساند. او به تغییرات ساختاری در روابط عمومی اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر روابط عمومیهای تمامی شرکتهای عضو انجمن در جهت پیشبرد اهداف مشترک شد.
مدیر روابط عمومی انجمن در پایان با اشاره به اهمیت ورود رسانهها و روابط عمومیها به دنیای هوش مصنوعی، تاکید کرد که این گام میتواند در حرکت به سوی آیندهای نوین برای صنعت لوازم خانگی کشور تاثیرگذار باشد.
در انتهای جلسه، نمایندگان اعضای کمیسیون رسانه و ارتباطات نقطهنظرات و چالشهای رسانهای و تبلیغاتی خود را مطرح کردند. پس از بحث و تبادل نظر، امیر فلاح با رای اعضای کمیسیون بهعنوان رئیس کمیسیون رسانه و ارتباطات انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران منصوب شد.
دیدگاهتان را بنویسید