گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ شرکتهای هلدینگ دنتسو و IPG کوچک شدند و IPG برنامه ادغام با Omnicom را اعلام کرد که انتظار میرود با نهایی شدن آن، شمار کارکنان کاهش چشمگیری پیدا کند. Publicis برای صرفهجویی با Leo Burnett ادغام شد و Omnicom نیز سه آژانس تبلیغاتی خود را تحت یک مدیریت واحد گرد آورد. این ادغامها تحت تاثیر نیروهای بیرونی و اقتصادی ادامه دارند و پیشبینی میشود تحولات بیشتری نیز رخ دهد. در همین حال، ادلمن با کاهش موانع داخلی و تقویت همافزایی تیمی، مسیر متفاوتی را انتخاب کرده است.
در سمت مشتریان نیز ابهامات چشمگیری وجود داشت. برگزاری ۵۰ انتخابات که نیمی از جمعیت جهان را پوشش میداد، موجب توقف هزینهها شد. مشتریان با فشارهای انتقال افزایش قیمتها به مصرفکنندگان مواجه بودند و برای حفظ سودآوری، هزینهها به ویژه در بخش بازاریابی را کاهش دادند. رکود در صنایع داروسازی و فناوری ادامه داشت؛ شرکتهای فناوری منابع خود را به هوش مصنوعی، مراکز داده و توسعه نرمافزار اختصاص دادند، در حالی که شرکتهای دارویی به تدریج روند عرضه محصولات جدید را بازیابی کردند.
۱. کارکنان ما؛ اعتماد من به توانایی همکاران در ارائه کارهای نوآورانه و برنده جایزه هرگز اینقدر قوی نبوده است. تلاش بیوقفه و روحیه سرسختانه شما ستودنی است و به دستاوردهای ۲۰۲۴ افتخار میکنم.
۲. سرمایهگذاری در هوش مصنوعی؛ ادلمن تنها آژانس دارای مدل زبانی اختصاصی (LLM) با نام ArchieAI است. این سیستم با TrustStream ادغام شده و توصیههای بلادرنگ با دقت ۹۶ درصد ارائه میدهد و برندها را به تصمیمگیری سریع مجهز میکند.
۳. یکپارچگی ادلمن؛ پس از تجربیات گذشته و پیچیدگی ناشی از بوتیکها و فروشگاههای تخصصی، ساختارمان را ساده کردیم تا پاسخگوی انتظارات مشتریان باشیم.
۴. خلاقیت؛ طی یک دهه تلاش، اکنون ادلمن توسط مشتریان به عنوان «آژانس آینده» شناخته میشود و در جشنواره کن موفق به کسب یک تیتانیوم و چهار شیر طلایی شده است.
۵. اعتماد؛ با راهاندازی شاخص اعتماد ۲۰۲۵، ادلمن نقش راهبردی در هدایت کسبوکارها در مسائلی چون DEI، پایداری و ژئوپلیتیک ایفا میکند و خانه اعتماد در تلاقی تجارت، فرهنگ و جامعه است.
۶. تمرکز بر مشتریان؛ هدف ما تبدیل شدن به شریک اصلی مشتریان در رفع نیازها و فرصتهای فوری است.
سال ۲۰۲۵، سال بازگشت شرکتهای ارتباطی است. خلاقیت اکتسابی ما در اکوسیستم رسانهای جدید، که با پراکندگی اقتدار به پادکسترها و سازندگان محتوا مشخص میشود، کارآمد خواهد بود. در دوران اطلاعات نادرست، مسئولیت ما نسبت به حقیقت سنگینتر است. باید منطق هوش مصنوعی را برای جامعهای تبیین کنیم که نسبت به آن بدبین است و خطر از دست دادن شغل را بیشتر از منافع عمومی احساس میکند. مدیران عامل باید چالشهای DEI، پایداری و مسائل اجتماعی را در راستای بهبود نتایج تجاری مدیریت کنند و ادلمن برای رهبری در این تحولات اساسی آماده است.
دیدگاهتان را بنویسید