گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ این شیوه ارتباطی ضعیف، نشانهای آشکار از مشکلی عمیقتر در صنعت بازیهاست؛ صنعتی که در دوران رونق به سادگی دستاوردهای خود را تبلیغ میکند، اما در شرایط بحرانی قادر به برقراری ارتباط مؤثر نیست. به عنوان مثال، تعطیلی پروژههایی مانند Perfect Dark و Everwild حتی در کانالهای رسمی اعلام نشد و این به نوعی بیاحترامی به کارکنان و مخاطبان است.
مدیریت Xbox نیز در برابر شایعات پیرامون رفتن قریبالوقوع فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی، واکنش مناسبی نشان نداده است. تنها واکنش جدی از سوی مدیر ارشد ارتباطات بود که این شایعه را «کاملاً بیاساس» خواند. در چنین شرایطی، شرکتها معمولاً امیدوارند با انتشار ایمیلهای داخلی که به دقت برای مخاطبان بیرونی نوشته شده، فضا را کنترل کنند. اما این کافی نیست.
طی ۳۰ سال گذشته در این صنعت، تعداد بسیار کمی از شرکتها توانستهاند در بحرانها شفاف و صریح عمل کنند. در شرایط بحرانی، اغلب به جای برقراری ارتباط، دیوار سکوت ایجاد میشود. هرچند شرکتها ملزم نیستند همه جزئیات تصمیمات خود را علنی کنند، اما سکوت محض و خودداری از ارائه توضیحات، باعث نگرانی مشتریان و حتی متحدان نزدیک آنها مانند اینفلوئنسرها میشود.
شاید بهتر باشد شرکتها در چنین مواقعی، به جای ویدئوهای از پیش تهیهشده یا مصاحبههای فرمایشی، صادقانه با رسانهها گفتوگو کرده و شفاف عمل کنند؛ اتفاقی که متأسفانه به ندرت رخ میدهد. البته مایکروسافت هفته گذشته بیانیهای صادر کرد که در آن گفته شد: «ما به تغییرات سازمانی و پرسنلی لازم برای موفقیت در بازار پویا ادامه خواهیم داد.» بیانیهای که چندان شفاف به نظر نمیرسد و بیشتر به افزایش تردیدها دامن میزند.
دیدگاهتان را بنویسید