سه شنبه / ۲۵ آذر / ۱۴۰۴ Tuesday / 16 December / 2025
×
برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محوریت تبلیغات و روابط عمومی مدرن
در سومین روز بیست‌ویکمین نمایشگاه تبلیغات؛

برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محوریت تبلیغات و روابط عمومی مدرن

در جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران؛

نیما رساپور کارشناس برتر روابط‌عمومی سال ۱۴۰۴ شد

در جریان بیست‌ویکمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و بیست‌ودومین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، نیما رساپور مسئول رسانه گروه سرمایه‌گذاری غدیر، به‌عنوان «کارشناس برتر روابط‌عمومی سال ۱۴۰۴» معرفی شد.
نیما رساپور کارشناس برتر روابط‌عمومی سال ۱۴۰۴ شد

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ نیما رساپور مسئول رسانه گروه سرمایه‌گذاری غدیر به عنوان «کارشناس برتر روابط‌عمومی سال ۱۴۰۴» معرفی شد. این موفقیت حاصل ارزیابی‌های دقیق و بررسی مستندات حرفه‌ای در حوزه ارتباطات و رسانه است و نشان‌دهنده رویکرد علمی، خلاقانه و کارآمد در ارتقای استانداردهای ملی روابط‌عمومی است.

این سمپوزیوم بین‌المللی و جشنواره ملی با قرائت پیام دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران و با حضور محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، سید محمدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، حبیب‌الله عباسی مدیرکل روابط‌عمومی دفتر رئیس جمهور و محمد گلزاری دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و جمعی از مقامات ارشد ملی و حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد.

بیست‌ویکمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی مهم‌ترین رویداد علمی و حرفه‌ای کشور در این حوزه به شمار می‌رود و مرجع اصلی ارتقای دانش و مهارت‌های تخصصی از طریق بررسی روندهای جهانی، تبادل تجربیات نوین و معرفی الگوهای موفق سازمانی است .

همچنین بیست‌ودومین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران معتبرترین نظام ارزیابی عملکرد در این عرصه محسوب می‌شود که با هدف شناسایی اقدامات شاخص، تقدیر از مدیران و کارشناسان برتر و ارتقای استانداردهای حرفه‌ای برگزار می‌گردد.

آژانس خبری پی‌آر ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به نیما رساپور، مسئول رسانه گروه سرمایه‌گذاری غدیر، کسب عنوان «کارشناس برتر روابط‌عمومی سال ۱۴۰۴» را نتیجه تخصص، نگاه حرفه‌ای و تلاش مستمر وی در حوزه ارتباطات و رسانه می‌داند و امیدوار است این افتخار، زمینه‌ساز تداوم نقش‌آفرینی مؤثر، ارتقای بیش از پیش استانداردهای حرفه‌ای روابط‌عمومی و درخشش فعالان این عرصه در سطح ملی و بین‌المللی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *