توضیحات روابط عمومی بانک مرکزی به شایعه اختلال در ساتنا و پایا
ضرورت تشکیل اتاق فکر ارتباطی در روابط عمومی ها
برگزاری کارگاههای تخصصی با محوریت تبلیغات و روابط عمومی مدرن
تأکید مدیر روابط عمومی استانداری قم بر هماهنگی رسانهها
تشکیل شورای هماهنگی روابطعمومیهای اقتصادی استان تهران
راهکارهای پذیرش هوش مصنوعی توسط متخصصان روابط عمومی
راهکاهای اثربخش برای دستیابی به موفقیت با هوش مصنوعی
نقش هوش مصنوعی و مدیریت محتوا در آینده روابطعمومی
نیما رساپور کارشناس برتر روابطعمومی سال ۱۴۰۴ شد
روابط عمومیها، چشمان بینای ستاد مرکزی در استانها هستند
وقتی نقش روابط عمومی گسترش مییابد اما انتظارات ثابت میماند
آینده روابط عمومی در جهان پس از چت جیبیتی
چرا آینده هوش مصنوعی در حوزه ارتباطات نیازمند انسانها است؟
نقش کلیدی روابط عمومیها در جنگ رسانهای دشمن
نشر اخبار امیدبخش مهمترین راهکار رسانهها است
پاسخگویی به مسوولیتپذیری مدیران و روابطعمومیها وابسته است
کتاب استاندارد مدیریت روابط عمومی تجاری رونمایی شد
تعرفه مکالمه و پیامک تلفن همراه گران شد
روابط عمومیها باید زبان مردم و جریانساز امید در جامعه باشند
۲ لوح تقدیر به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد
مجید اخوان سرپرست روابط عمومی هواپیمایی کشوری شد
انتخابات شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان ایلام برگزار شد
از جام جهاننما تا انقلابهای پلتفرمی و میان حوزه ای تو در تو
چگونه روابطعمومی پیشنگر هزینه بحران را کاهش میدهد؟
توانمندسازی روابطعمومیها، کلید مقابله با اخبار نادرست
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط عمومی به شرکت پخش
اعتماد به برنامههای دولت، شرط اثرگذاری روابطعمومیهاست
مدیر روابط عمومی شرکت فنی و ساختمانی “تهران جنوب” معرفی شد
هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامههای سلامت
اطلس توانمندیهای روابطعمومی فولاد مبارکه رونمایی شد
نکات طلایی روابط عمومی برای استارتاپها
چهار استراتژی روابط عمومی که حرفهایها باید مدنظر داشته باشند
علی افشارمدیر روابط عمومی یازدهمین جشن منتقدان شد
سرپرست ادارهکل روابط عمومی وزارت نفت منصوب شد
توضیحات روابط عمومی علوم پزشکی هرمزگان منتشر شد
رئیس شورای روابط عمومی اتاقهای بازرگانی کشور انتخاب شد
دانشکده خبر و دانشگاه آستراخان تفاهمنامه همکاری امضا کردند
بازخوانی نقش روابطعمومی در نشست چهارم خانه تجربه مشهد
اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد
سرپرست جدید روابط عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روابط عمومی برتر شناخته شد
اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومیها در فرآیند مدیریت بحران
روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانهای
روابطعمومیها پل ارتباطی مردم و مدیران باشند
جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
رسانه و روابط عمومی سبز دو عنصر کلیدی در تحقق توسعه پایدار
قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
نشان مدیر ارشد ارتباطگستر به فولاد هرمزگان رسیدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ نیما رساپور مسئول رسانه گروه سرمایهگذاری غدیر به عنوان «کارشناس برتر روابطعمومی سال ۱۴۰۴» معرفی شد. این موفقیت حاصل ارزیابیهای دقیق و بررسی مستندات حرفهای در حوزه ارتباطات و رسانه است و نشاندهنده رویکرد علمی، خلاقانه و کارآمد در ارتقای استانداردهای ملی روابطعمومی است.
این سمپوزیوم بینالمللی و جشنواره ملی با قرائت پیام دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران و با حضور محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیسجمهور و سرپرست نهاد ریاستجمهوری، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاعرسانی دولت، سید محمدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهور، حبیبالله عباسی مدیرکل روابطعمومی دفتر رئیس جمهور و محمد گلزاری دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و جمعی از مقامات ارشد ملی و حوزه ارتباطات و روابطعمومی برگزار شد.
بیستویکمین سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی مهمترین رویداد علمی و حرفهای کشور در این حوزه به شمار میرود و مرجع اصلی ارتقای دانش و مهارتهای تخصصی از طریق بررسی روندهای جهانی، تبادل تجربیات نوین و معرفی الگوهای موفق سازمانی است .
همچنین بیستودومین جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران معتبرترین نظام ارزیابی عملکرد در این عرصه محسوب میشود که با هدف شناسایی اقدامات شاخص، تقدیر از مدیران و کارشناسان برتر و ارتقای استانداردهای حرفهای برگزار میگردد.
آژانس خبری پیآر ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به نیما رساپور، مسئول رسانه گروه سرمایهگذاری غدیر، کسب عنوان «کارشناس برتر روابطعمومی سال ۱۴۰۴» را نتیجه تخصص، نگاه حرفهای و تلاش مستمر وی در حوزه ارتباطات و رسانه میداند و امیدوار است این افتخار، زمینهساز تداوم نقشآفرینی مؤثر، ارتقای بیش از پیش استانداردهای حرفهای روابطعمومی و درخشش فعالان این عرصه در سطح ملی و بینالمللی باشد.
دیدگاهتان را بنویسید