فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پی آر؛روابط عمومی سنتی بر شهود و روشهای زمانبر نظیر نظرسنجیها متکی بود، اما با گسترش شبکههای اجتماعی، نیاز به ابزاری سریعتر و دقیقتر احساس شد. هوش مصنوعی با پردازش میلیونها داده از پلتفرمهای مختلف، از جمله توییتر، یوتیوب و ردیت، احساسات را با در نظر گرفتن لحن، متن، ایموجی و حتی تصاویر تحلیل میکند.
این فناوری به متخصصان روابطعمومی امکان میدهد که واکنشهای مخاطبان را به صورت لحظهای رصد و درک کنند، الگوهای واکنشها را شناسایی کرده و پیامهای خود را به صورت هوشمندانه تنظیم کنند. بهویژه در مدیریت بحران، این ابزار به آنها کمک میکند که قبل از تبدیل شدن مشکلات به بحران، واکنشهای مناسب نشان دهند.
تحلیل احساسات هوش مصنوعی نه تنها به کنترل بحران کمک میکند، بلکه در خلق کمپینهای خلاقانه و مؤثر نیز نقش دارد. این فناوری نشان میدهد کدام پیامها با کدام گروههای سنی یا فرهنگی ارتباط عاطفی قویتری برقرار میکنند و به این ترتیب امکان هدفگیری بهتر فراهم میشود.
با این حال، چالشهایی مانند سوگیری دادهها، درک کنایهها و نیاز به نظارت انسانی وجود دارد. همچنین حفظ حریم خصوصی کاربران و رعایت قوانین در استفاده از دادهها، از مسائل مهم و غیرقابل چشمپوشی است.
تحلیل احساسات مبتنی بر هوش مصنوعی ابزاری است که قدرت تصمیمگیری را افزایش داده و روابطعمومی را از حدس و گمان فراتر میبرد. این فناوری، در کنار قضاوت انسانی، آیندهای پررونق و تأثیرگذار برای ارتباطات فراهم میکند.
دیدگاهتان را بنویسید