فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ هوش مصنوعی در حال تقویت عملکرد ارتباطات است؛ حوزهای که از روابط رسانهای صرف به یک نقش مشاور استراتژیک ارتقا یافته است.
این نظرسنجی که بین ۵ ژوئن و ۱۶ ژوئیه با مشارکت ۱۰۸۹ متخصص روابطعمومیانجام شد، نشان میدهد حدود ۶۰٪ معتقدند اهمیت هوش مصنوعی در پنج سال آینده بیشتر خواهد شد.
دیگر اولویتهای آینده تیمهای ارتباطات عبارتند از: روابط رسانهای (۳۵٪)، برنامهریزی استراتژیک (۳۳٪)، مدیریت شهرت (۲۹٪)، بازاریابی اینفلوئنسری و محتوای اختصاصی (۲۸٪).
تنها ۴٪ به ارتباطات در حوزه تنوع، برابری و شمول یا مسئولیت اجتماعی و محیطزیست بهعنوان اولویت آینده اشاره کردند.
اکنون ۸۴٪ روابط رسانهای را مهمترین وظیفه شغلی میدانند، با این حال طبق گزارش، بهدستآوردن پوشش رسانهای هرگز به این سختی نبوده است.
۷۲٪ «پاسخندادن خبرنگاران» را مانع اصلی میدانند، ۶۲٪ به «کوچکشدن تحریریهها» اشاره کردهاند و ۴۸٪ «کوتاهشدن چرخه خبری» را مشکل میدانند.
به همین دلیل، بسیاری از متخصصان به پلتفرمهای اختصاصی برای جلب توجه یا ارتباط مستقیم با مصرفکنندگان، سرمایهگذاران و کارکنان روی آوردهاند.
لینکدین با ۵۶٪ بالاترین ارزش را دارد، اینستاگرام با ۱۶٪ و ایکس با ۱۱٪ در رتبههای بعدی هستند.
تنها ۲٪ تیکتاک را ارزشمند میدانند و فقط ۱٪ ردیت و یوتیوب را برای روابطعمومی مهم میدانند.
۳۹٪ از متخصصان روابطعمومی در سال گذشته استفاده حرفهای از ایکس را متوقف کردهاند که بیشترین میزان ترک یک پلتفرم است، اما جایگزینهایی مانند بلواسکای و تردز نتوانستهاند جای آن را بگیرند.
با تکیه بیشتر متخصصان به شبکههای اجتماعی، ارزیابی دوباره روشهای پایش گفتگوها و سنجش اثرگذاری ضروری است.
با این حال، ۵۳٪ اعلام کردهاند که از ابزارهای شنود اجتماعی (Social Listening Tools) استفاده نمیکنند.
دیدگاهتان را بنویسید