تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شدبه گزارش پیآر؛ خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران در دیدار با رئیس جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه مدیر روابط عمومی باید به دانش حرفهای مسلط و شناخت دقیق و درستی از سازمان خود داشته باشد، تصریح کرد: روابط عمومی باید جایگاه و نقش سازمان را به خوبی در جامعه تبیین کند.
رئیس انجمن روابط عمومی ایران با تاکید بر اهمیت صداقت و شفافیت روابط عمومی در تعامل با افراد جامعه، گفت: راستگویی باعث جلب اعتماد مردم میشود.
رفیعی با اشاره به اینکه همه آثار شاعران بزرگ پارسی زبان از جمله فردوسی، حافظ و سعدی، به نوعی آموزش روابط عمومی است، اظهار کرد: این آثار سطر به سطر از عشق و دلدادگی به مردم صحبت میکند که باید مکتوبات این بزرگان را سرلوحه خود قرار دهیم.
رئیس انجمن روابط عمومی ایران یادآور شد: انجمن روابط عمومی ایران اولین نهاد مدنی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مجوز فعالیت دریافت و کار خود را با پیشکسوتان و بزرگان روابط عمومی کشور آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ هزار سازمان مردم نهاد در کشور فعالیت میکنند، تصریح کرد: انجمن روابطعمومی ایران از نظر وزارت کشور معتبرترین NGO است چرا که با بیش از ۳۰سال فعالیت و قریب به سه هزار عضو حقیقی و ۲۱ نمایندگی در سطح استانهای کشور همچنان با قوت به کار خود ادامه میدهد.
رئیس انجمن روابط عمومی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه میرآبها در گذشته به عنوان معتمدین مردم، اظهار کرد: روابط عمومی نقش میرآب را دارد و باید با برقراری ارتباطات اجتماعی قوی با افراد جامعه، کمبودها را در بحث آب مطرح کند و از مردم کمک بخواهد.
رفیعی با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی با حیات و امنیت غذایی کشور ارتباط دارد، گفت: آب به عنوان عنصر اصلی تولید، یک موضوع سیاسی نیست بلکه یک بحث اجتماعی است، امروز روابط عمومیها میتوانند در اشاعه فرهنگ مصرف بهینه آب سردمدار شوند.
دیدگاهتان را بنویسید