فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ در بسیاری از حرفهها در ایرلند، مانند حقوق، روزنامهنگاری، تدریس، بانکداری و پزشکی، روابط عمومی نیز به اتهام مشابه بودن پیشینهها، مدارس، مناطق و حتی شباهت ظاهری و صدایی که دارند، مورد نقد قرار گرفته است. البته این یک کلیگویی است، اما در واقعیت، ایرلند مدرن با جمعیت چندفرهنگی در حال رشد و مسائل و چالشهای متنوع، نیاز به صداها و دیدگاههای مختلف دارد.
سونیای هریس پوپ، مالک آژانس Harris PR و برنده جوایز متعدد، برای کاهش این مشکلات، اقدام به ایجاد بورسیهای کرده است که مسیرهایی برای افراد از گروههای کمتر نماینده در جامعه باز کند تا در روابط عمومی و ارتباطات آموزش ببینند.
او میگوید: “در صنعت ما، بسیاری از افراد از مدارس و مناطق مشابه آمدهاند، فرصتهای یکسانی داشتهاند و معمولاً در موقعیتهای برخورداری از امتیازات زیادی قرار داشتهاند. ما میخواهیم این را تغییر دهیم و با ایرلند رشد کنیم و از آژانسهای دیگر نیز میخواهیم همین کار را انجام دهند.”
این تغییرات همچنین به معنای کاهش موانع برای ورود به کسبوکار روابط عمومی است.
سال گذشته، Harris PR با همکاری Public Relations Institute of Ireland (PRII) و Open Doors Initiative اقدام به ایجاد فرصتی برای آموزش روابط عمومی و ارتباطات با یک دوره آموزشی کاملاً پرداخت شده به مدت ۹ ماه کرد. یکی از دریافتکنندگان بورسیه سال گذشته، کارولینا لوکا، پس از اتمام دوره به عنوان کارمند تماموقت به تیم Harris PR پیوست.
سونیای هریس پوپ در گفتوگویی با ThinkBusiness در مورد تاثیرات آوردن تنوع بیشتر به یک صنعت سنتی و همچنین مسیر شغلی خودش صحبت کرد.
“در طول سالها، ما بیشتر به برنامههای بازاریابی، ساخت صفحات اجتماعی و راهاندازی صفحات فیسبوک پرداختهایم. اما اخیراً، رویکرد استراتژیکتری در پیش گرفتهایم و تیم رهبری خود را با استخدامهای استراتژیک از دیجیتال و طراحی گرافیک تقویت کردهایم.”
او همچنین به تغییرات مهمی که در رسانههای محترم در حال ایجاد است اشاره کرد و افزود که بسیاری از این رسانهها اکنون محتوای خاصی برای پلتفرمهای دیجیتال خود تولید میکنند. “ما میبینیم که رسانههایی مانند The Irish Times و NewsTalk به خوبی این کار را انجام میدهند، جایی که خبرنگاران برای TikTok و Instagram محتوا تولید میکنند، جایی که مردم اخبار خود را مصرف میکنند.”
هریس معتقد است که هوش مصنوعی بهطور بالقوه میتواند بسیاری از صنایع را تحت تاثیر قرار دهد، اما ارتباطات حرفهای همچنان به لمس انسانی نیاز دارد. او گفت: “هوش مصنوعی میتواند کارهای زیادی را انجام دهد و ما را در انجام کارها کارآمدتر کند، اما نمیتواند همان کاری را انجام دهد که ما میکنیم.”
هریس همچنین تأکید دارد که در حال حاضر، ایرلند باید بهطور کامل در روابط عمومی تنوع را بپذیرد و این یک مسئله اساسی است. “این منطقی است که در دنیای امروز ایرلند که چندفرهنگیتر از ۱۵ یا ۲۰ سال پیش شده است، باید دیدگاهها و صداهای مختلف در صنعت روابط عمومی نمایان شود.”
او افزود: “ما نیاز به افرادی داریم که واقعاً با این تأثیرگذاران دیجیتال ارتباط برقرار کنند و آنها را درک کنند.”
هریس در نهایت نتیجه میگیرد که داشتن یک تیم متنوع، باعث بهبود خلاقیت و نوآوری میشود. “داشتن تیمی متنوع با دیدگاهها و علایق مختلف به ما این امکان را میدهد که در جلسات طوفان فکری به ایدههای جدید و خلاقانه دست پیدا کنیم.”
دیدگاهتان را بنویسید