توانمندسازی روابطعمومیها، کلید مقابله با اخبار نادرست
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط عمومی به شرکت پخش
اعتماد به برنامههای دولت، شرط اثرگذاری روابطعمومیهاست
مدیر روابط عمومی شرکت فنی و ساختمانی “تهران جنوب” معرفی شد
هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامههای سلامت
اطلس توانمندیهای روابطعمومی فولاد مبارکه رونمایی شد
نکات طلایی روابط عمومی برای استارتاپها
چهار استراتژی روابط عمومی که حرفهایها باید مدنظر داشته باشند
علی افشارمدیر روابط عمومی یازدهمین جشن منتقدان شد
سرپرست ادارهکل روابط عمومی وزارت نفت منصوب شد
توضیحات روابط عمومی علوم پزشکی هرمزگان منتشر شد
رئیس شورای روابط عمومی اتاقهای بازرگانی کشور انتخاب شد
دانشکده خبر و دانشگاه آستراخان تفاهمنامه همکاری امضا کردند
بازخوانی نقش روابطعمومی در نشست چهارم خانه تجربه مشهد
اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد
سرپرست جدید روابط عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روابط عمومی برتر شناخته شد
اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومیها در فرآیند مدیریت بحران
روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانهای
روابطعمومیها پل ارتباطی مردم و مدیران باشند
جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
رسانه و روابط عمومی سبز دو عنصر کلیدی در تحقق توسعه پایدار
قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
نشان مدیر ارشد ارتباطگستر به فولاد هرمزگان رسید
کسب تفاهم و وفاق در جامعه پایه و اساس روابط عمومی است
جایزه بهترین روابط عمومی به همراه اول رسید
روابطعمومی سازمان فرهنگی هنری تهران در مسیر مهارتآموزی رسانهای
روابط عمومی شرکت آب و نیرو پرچمدار روایت ۳۶ سال دستاورد
فرصتهای سوخته فجر جهانی؛ ساختار، زمانبندی و روایتسازی
سرپرست اداره تبلیغات و برندسازی شهری کرج معرفی شد
۲۰ چهره برتر و تأثیرگذار در حوزه هوش مصنوعی
تاکید بر اهمیت شفافسازی خدمات بانکی و تقویت اطلاعرسانی
روابطعمومی خط مقدم روایتگر امنیت غذایی کشور است
انتصاب سرپرست روابطعمومی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
سرپرست روابطعمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
برگزاری بیست و یکمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
انسان و هوش مصنوعی شریک خلاق یکدیگرند
یادداشت معناشناسانه برای کمپین تبلیغاتی به شکوه پاسارگاد
ساعات کاری ادارات در زمستان ۱۴۰۴ تغییر کرد+سند
اطلاع رسانی در بحران؛ تشنگی خبری، فرصت بزرگ روابط عمومی
هشدار و دعوت روابطعمومی آبفای تهران به نصفکردن مصرف
توضیحات روابط عمومی شرکت عمران کیش به حواشی ماراتن کیش
بررسی نقش روابطعمومیها در تقویت اعتماد عمومی
واکنش روابطعمومی بانک مرکزی به حواشی عکس جنجالی فرزین
بازدید مدیر روابطعمومی وزارت بهداشت از مرکز انتقال خون
سرپرست روابطعمومی سازمان حفاظت محیطزیست منصوب شد
وبینار «روابطعمومی و مسئولیت اجتماعی» برگزار میشود
از خیرخواهی قیّممآبانه تا تأثیرگذاری حیاتی؛ CSR در مسیر تعالیبه گزارش پی آر؛ مهدی آقابراری روز چهارشنبه در نشست بزرگداشت روز روابطعمومی با حضور فعالان این حوزه در دستگاههای اجرایی استان سمنان، بیان کرد: روابط عمومیها باید چشم بینا و گوش شنوای سازمانها باشند، اما جایگاه واقعی این حوزه هنوز به رسمیت شناخته نشده و اعتبارات لازم نیز برای این کار در این حوزه تامین نمیشود.
وی تاکید کرد: روابط عمومیها باید روایتگر صادق و تصمیمساز سازمانها باشند و تثبیت جایگاه و تامین منابع مناسب برای حوزه روابط عمومی از ضرورتهاست.
وی با بیان اینکه روابط عمومی فقط وظیفه انتقال اخبار ندارد بلکه باید تصمیمساز، اعتمادآفرین و روایتگر موثر عملکردها باشد، ادامه داد: ارتباط با جامعه باید شفاف، دوسویه و بر پایه ابزارهای نوین باشد و مسوولان روابط عمومی باید روایت دقیق و انسانی از عملکرد دستگاهها ارایه دهند.
این مسوول با اشاره به ضرورت همافزایی بین روابط عمومیها گفت: فعالان این حوزه باید با هم همکاری، پوشش خبری متقابل و حمایت عملی داشته باشند تا در مواجهه با فشارها و مطالبات بیرونی، یکپارچه و توانمند عمل شود.
وی با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومیها، افزود: جایگاه روابط عمومی به صورت مصوبهای شاخص، تثبیت و در سطوح عالی کشور مانند هیات دولت مطرح شود.
آقابراری با اشاره به فرارسیدن سالگرد عروج شهدای خدمت بهویژه شهید آیتالله رئیسی، شهید امیرعبداللهیان و همراهان، گفت: نگاه به این شهدا فقط نگاه به چند شخصیت نیست. بلکه نگاهی به یک مکتب، یک ایده و یک روش مدیریتی است که باید به نسلهای آینده منتقل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت نماد مردمیبودن، فقرشناسی، جهاد، صداقت و حضور در میدان بودند، اضافه کرد: این نگرش باید الگوی رفتاری مسئولان باشد و تکریم یاد این شهدا، یک مسوولیت عمومی برای دستگاهها و مردم است.
در این نشست تعدادی از مسوولان و فعالان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان سمنان برخی مسایل و مشکلات فعالیت در این حوزه را بیان و رفع موانع کار روابط عمومی را مطالبه کردند.
دیدگاهتان را بنویسید