۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شدبه گزارش پی آر؛این اتفاق زمانی رخ داد که تصویر صمیمی اندی بایرون و کریستین کابوت در استادیوم روی نمایشگر پخش شد و توجه حاضرین و کاربران آنلاین را جلب کرد؛ تا جایی که کریس مارتین، خواننده اصلی کلدپلی، نیز با کنایه به این موضوع واکنش نشان داد.
در ادامه، بیانیهای منتسب به مدیرعامل با مضمون عذرخواهی و نقد گروه کلدپلی در فضای مجازی منتشر شد که بهسرعت توسط سخنگوی آسترونومر جعلی اعلام شد. با این حال، طبق تحلیل PeakMetrics، با وجود افزایش چشمگیر ذکر نام آسترونومر در شبکه اجتماعی ایکس (X)، فقط حدود ۳۰ درصد این گفتگوها به برند ارتباط واقعی داشت.
این بحران نشان داد که در شرایط ویروسی، برندها بهراحتی میتوانند کنترل روایت خود را از دست بدهند و جریان خبرسازی از دست استراتژیهای سازمانی خارج شود؛ یعنی جلب توجه بدون ارزشآفرینی ارتباطی برای شرکت.
نکته قابلتوجه، واکنش خلاقانه برندهایی چون نتفلیکس با طنز درباره علاقهشان به کلدپلی، پارامونت با شوخی به سبک فیلم تایتانیک، رایانایر و ایکس با کنایه اجتماعی، و حتی تسلا و تیم تورنتو رپترز بود که با استفاده از این موج خبری، به جذب مخاطب پرداختند.
در نهایت، این رویداد نمونهای آشکار از بحرانهای ویروسی در عصر شبکههای اجتماعی است؛ جایی که رفتار فردی مدیران میتواند بهسرعت به یک بحران یا حتی فرصتی برای تبلیغات دیگر برندها تبدیل شود. بدون استراتژی ارتباطی شفاف، شرکتها بهآسانی در میان روایتهای کاربران گم میشوند و کنترل جایگاه برند از دست میرود.
برند آسترونومر یک شرکت فناوری است که در زمینه مدیریت جریانهای دادهای فعالیت میکند. پلتفرم اصلی آنها که بر پایه Apache Airflow توسعه یافته، به شرکتها کمک میکند تا گردش دادهها را در معماری نرمافزاری خود مدیریت، زمانبندی و مانیتور کنند.
به عبارت دیگر، اگر دادهها را به عنوان جریان آب در نظر بگیریم، آسترونومر نقش مهندسی را دارد که سدها و مسیرهای این جریان را مدیریت میکند و اطمینان حاصل میکند که دادهها به درستی و به موقع به مقصد میرسند.
این شرکت بیشتر در حوزه فینتک، سلامت و تکنولوژی در آمریکا فعالیت دارد و مشتریان بزرگی دارد. ارزش این شرکت در سال ۲۰۲۵ به بیش از ۱.۳ میلیارد دلار رسیده است.
دیدگاهتان را بنویسید