اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ در این کتاب، ۲۶ پژوهشگر و حرفهای حوزه رسانه گرد هم آمدهاند تا تأثیر پوشش رسانهای جهانی از مناقشات بر امور انسانی، ارتباطات و پیامدهای فرهنگی–سیاسی را در ایالات متحده و سایر نقاط جهان بررسی کنند.
این اثر سهم مهمی در ادبیات مربوط به نقش رسانه در مناقشات جهانی، روابط میانفرهنگی، روابط بینالملل و ارتباطات بینالمللی دارد.
بخشها و فصلها
مقدمه و پیشگفتار
پیشگفتار: سیز جی. هاملینک (Cees J. Hamelink)
مقدمه: یحیی آر. کمالیپور (Yahya R. Kamalipour)
بخش اول – دیدگاههای تاریخی
پروپاگاندا در سیاست و جنگ بهعنوان چالشی برای دموکراسی – ریچارد سی. وینسنت (Richard C. Vincent)
فراموشی تاریخی: قاببندی رسانهای بهعنوان اطلاعات نادرست، گذشته و حال – لی آرتز (Lee Artz)
«شلنگ آتش» پروپاگاندا: مرور تاریخی پروپاگاندا و تکنیکهای آن در جمهوری اسلامی ایران – نگین حسینی گودریچ (Negin Hosseini Goodrich)
رابطه میان پروپاگاندا و نظریه «کووکی» (Kuuki Theory) – یوئیچی ایتو (Youichi ITO)
بخش دوم – پروپاگاندا و کنترل اطلاعات
5. اتصال جهانی و اقتدار دولت: دیدگاههای حقوقی و سیاستگذاری درباره کنترل اطلاعات – برنا آکچالی گور (Berna Akcali Gur) و ایرم چاغلار گورگی (Irem Caglar Gurgey)
6. خودرسانهای شدن سیاستمداران قدرتمند و پروپاگاندای دیجیتال در مجارستان – جورجی رتفالو (Györgyi Rétfalvi)
7. اطلاعات، اطلاعات نادرست و گمراهکننده: برداشت عرب-کانادایی از پوشش رسانهای کانادا در جنگ غزه ۲۰۲۳ – علیاء دکروری (Aliaa Dakroury)
8. وقتی تعصب به پروپاگاندا تبدیل میشود: عملکرد رسانهها در جنگ فلسطین–اسرائیل – سلما اس. الغطانی (Salma S. ElGhetany)
بخش سوم – پروپاگاندا و رسانه
9. اخبار جعلی متعلق به چه کسی است؟ واکنش شرکتها به فروپاشی روایت جریان اصلی – پیتر کی. فالون (Peter K. Fallon)
10. شبکههای اجتماعی، پروپاگاندا و ترویج پوپولیسم – هارت کوهن (Hart Cohen) و مایرا گرنی (Myra Gurney)
11. مقابله مقامات مولداوی با رسانههای پروپاگاندایی: واکنشهای اجتماعی و محدودیتهای آزادی مطبوعات – اکاترینا استپانیک (Ecaterina Stepaniuc) و ولاد برچو (Vlad Bercu)
12. پروپاگاندا و میراث فرهنگی در باربادوس در عصر دیجیتال – فردریک اچ. اسمیت (Frederick H. Smith)
بخش چهارم – پروپاگاندا و سیاست
13. امپراتوری ایالات متحده، پروپاگاندا و سیاست خارجی – دیوید جی. پارک (David J. Park)
14. ماشین پروپاگاندای دولت: اطلاعات گمراهکننده در ترکیه نوین – یسیم کاپتان (Yesim Kaptan) و پل هاریداکیس (Paul Haridakis)
15. جنگ اطلاعات و ارتباطات: رویکرد میانفرهنگی – جولیانا رووینسکایا (Juliana Rovinskaya)
بخش پنجم – پروپاگاندا و همهگیری کووید۱۹
16. پروپاگاندا ضدچینی در رسانههای غربی در دوران همهگیری کووید-۱۹ – سان لیزو (Sun Lizhou)
17. تحلیل شبکه معنایی «سرزنش اجتماعی» در دوران کرونا در ایران – حمید عبداللهیان و سولا صلاح
18. آیا سینمای هند ابزار پروپاگاندا است؟ مطالعه موردی فیلم بحثبرانگیز «داستان کرالا» (Kerala Story) – نووینا چاکراورتی (Noveena Chakravorty)
بخش ششم – پروپاگاندا و انتخابات
19. دموکراسی در عصر بصری – استفانی لمسترز (Stephanie LeMasters)
20. انتخابات ریاستجمهوری در روسیه و آمریکا: اطلاعات رسانهای در برابر اطلاعات نادرست – نادژدا گرییدینا (Nadezhda Greydina)
دیدگاهتان را بنویسید