گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پیآر؛ در این دوران عدم قطعیت، نقش روابط عمومی تغییر کرده و به امری استراتژیک و حیاتی تبدیل شده است. امروز دیگر فقط وظیفه روابطعمومیها پیامرسانی و حفظ اعتبار نیست، بلکه این شغل به تبدیل پیچیدگیها، تحلیل دادهها، و پیوند دادن استراتژیها با نتایج دنیای واقعی تبدیل شده است.
در دنیای امروز، فشارهای اقتصادی باعث شده که هم مصرفکنندگان و هم کسبوکارها نیاز به کارایی، شفافیت و ارزش بیشتری داشته باشند. همچنین، تغییرات ژئوپلیتیکی و شیوههای جدید کار پس از همهگیری باعث تغییر در انتظارات نیروی کار و نحوه تعامل با آنها شده است. علاوه بر این، هوش مصنوعی و اتوماسیون در حال بازنویسی قوانین خلاقیت و بهرهوری در دنیای کسبوکار هستند.
اما در این شرایط، به نظر میرسد که اعتماد به برندها شکنندهتر از همیشه شده است. برای جلب اعتماد مخاطبان، برندها باید نه تنها در مورد آنچه که میگویند صادق باشند، بلکه باید اعمالشان نیز منعکسکننده این گفتهها باشد.
طبق شاخص اعتماد به کسبوکار پیج-هریس ۲۰۲۵، تنها ۲۶ درصد از مردم جهان به توانایی شرکتها در ایجاد تأثیر مثبت بر مسائل اجتماعی اعتماد دارند. این نشاندهنده این است که برندها باید اقداماتشان را با سخنانشان همراستا کنند تا بتوانند اعتماد عمومی را جلب کنند.
در این دنیای پیچیده و پر از تغییر، نقش ارتباطات به عنوان سیستم عصبی مرکزی برای برندها ضروریتر از گذشته شده است. ارتباطدهندگان باید این توانایی را داشته باشند که بینشهای دقیقی ارائه دهند، فرهنگهای مقاوم بسازند و برندها را در دنیای پرتلاطم امروز هدایت کنند.
برای موفقیت در این شرایط، سه دستور اصلی برای روابطعمومیها وجود دارد:
رهبری با بینش: ارتباطگران باید از دادهها و بینشهای دقیق به جای احساسات شخصی استفاده کنند.
همراستایی برند و رفتار: فاصله میان گفتهها و اعمال برندها باید حذف شود، چرا که تفاوتها فوری مشاهده و مجازات میشوند.
ساخت روایتهای مقاوم: روایتهای برندها باید انعطافپذیر و قابل انطباق با شرایط مختلف باشند تا برندها بتوانند در مواجهه با تغییرات محیطی ادامه دهند.
این تغییرات فرصتهای جدیدی را برای روابطعمومیها ایجاد کرده است. در این دوران عدم قطعیت، ارتباطگران باید از این فرصتها برای تقویت نقش خود به عنوان رهبران استراتژیک برندها استفاده کنند.
دیدگاهتان را بنویسید