چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومیآژانس خبری پی آر؛ در این نشست، مدیران روابط عمومی شرکتهای بخش خصوصی در جریان بازدید از خطوط تولید محصولات متنوع این گروه ـ از جمله شکلات، آرد و ماکارونی ـ با توانمندیها و قابلیتهای تولیدی گروه زر آشنا شدند.
کارشناسان گروه، ضمن نمایش تجهیزات پیشرفته و منطبق با استانداردهای جهانی، بخشی از فناوریهای بومیسازیشده خود را نیز معرفی کردند. همچنین بازدیدی از انبارهای این مجموعه نیز انجام شد.
احمدینژاد، مدیرعامل شرکت زرکام، هدف کلی گروه زر را «توسعه پایدار» دانست و گفت: «تمام فعالیتهای زر در چارچوب توسعه پایدار تعریف میشود. ما برای تحقق این هدف، برنامههای کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت خود را بهصورت منظم تدوین کردهایم و هماکنون این برنامهها بهطور کامل مشخص و در دسترس هستند.»
در پایان نشست، وظیفهدوست، رئیس انجمن بازاریابی، ارائهای با موضوع «نقش واحد روابط عمومی در هلدینگهای بزرگ» داشت.
وظیفهدوست در آغاز سخنانش، رمز ماندگاری و ارتقای برندها را «ایجاد تمایز» دانست و گفت: «برای آنکه هر صنعت بتواند در بازار اعلام حضور کند و سپس در فضای رقابتی آن جایگاهی مناسب به دست آورد، باید برند خود را با تمایزی روشن مطرح کند. پرسش کلیدی هر مشتری این است: چرا باید این کالا را بخرم؟ برندها موظفاند با ایجاد تفاوتی جذاب در نحوه ارائه محصولات خود، پاسخی درخور به این پرسش بدهند و مشتری را به انتخاب محصولاتشان ترغیب کنند.»
او جایگاه روابط عمومی را در ایجاد تمایز «استراتژیک» توصیف کرد و افزود: «روابط عمومی بهطور مستقیم با مدیرعامل شرکتها در ارتباط است و همین امر اهمیت بالای این واحد را برای برندها نشان میدهد. روابط عمومی باید سیاستهای ایجاد تمایز را با هدف ترغیب و خشنودی مشتری بهطور همزمان دنبال کند. شرکتهای خصوصی باید در نظر داشته باشند که بدون جلب رضایت و تمایل مشتریان، صورتهای مالی آنها با ترازهای منفی روبهرو خواهد شد و در نهایت به ورشکستگی آنها خواهد انجامید.»
وی رضایت مشتری را هدف مشترک میان واحدهای بازاریابی و روابط عمومی برشمرد و افزود: «بازاریابان به دنبال فروش کالا و ارتقای جایگاه آن نزد مشتری هستند، اما روابط عمومی هدفی کلانتر را دنبال میکند و آن افزایش اعتبار کل برند و شرکت است. نسبت روابط عمومی و بازاریابی را میتوان به نوازندگان یک سمفونی تشبیه کرد که تنها در صورت هماهنگی، نتیجهای مطلوب و تأثیرگذار رقم میزنند.»
رئیس انجمن بازاریابی به برخی از استراتژیهای استاندارد برای ایجاد تمایز اشاره کرد و گفت: «روشهای زیادی در مدیریت مطرح است، اما مرور زندگی ۳۰۰ کارآفرین و تجربه شرکتهای بزرگ نشان میدهد که اصولی تکرارشونده وجود دارد. از جمله این اصول میتوان به حذف یا جایگزینی، سهولت در استفاده، الگوشناسی، ترکیبسازی، قاعده معکوسسازی و یافتن راهحل اشاره کرد. همچنین ویژگیهای رفتاری چون پایداری، تعهد به محصول و شرکت و ارتباط مستمر با مشتریان نقشی تعیینکننده در تمایز برندها دارند.»
وظیفهدوست در پایان، اصول اصلی مطرحشده را در قالب سرواژه «حجاب ترقی» خلاصه و برای هر یک مثالهایی را ارائه کرد.
دیدگاهتان را بنویسید