سه شنبه / ۲۵ آذر / ۱۴۰۴ Tuesday / 16 December / 2025
×
برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محوریت تبلیغات و روابط عمومی مدرن
در سومین روز بیست‌ویکمین نمایشگاه تبلیغات؛

برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محوریت تبلیغات و روابط عمومی مدرن

روابط عمومی‌ها باید به «اتاق فکر ارتباطی»، «بازوی اعتمادسازی» و «شریک تصمیم‌سازی» مدیران ارتقاء یابند.
ضرورت تشکیل اتاق فکر ارتباطی در روابط عمومی ها

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ استاندار کرمان‌ گفت: امروز روابط عمومی‌ باید «مدیریت روایت»، «مدیریت گفت‌وگو» و نقش «ایجادکننده سرمایه اجتماعی» را بر عهده داشته باشد.

محمدعلی طالبی ۲۵ آذرماه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: نگاه سنتی که سال‌ها به روابط عمومی حاکم بوده و هنوز در برخی حوزه‌ها وجود دارد، باید تغییر کند.

وی افزود :روابط عمومی باید مسئولیت تقویت و حفظ سرمایه اجتماعی را به عهده بگیرند.

وی گفت :شورای هماهنگی مسئولیتی فرادستگاهی دارد و وظیفه آن هم‌راستاسازی ارتباطات دستگاه‌ها با گفتمان توسعه در استان است.

وی افزود مفاهیم توسعه و گفتمان‌های برنامه توسعه استان باید توسط روابط عمومی‌ها با زبان ساده، ملموس و محلی منتقل شوند تا بخش‌های مختلف جامعه درگیر شده و انتظارات توسعه‌ای در مردم ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *