فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پیآر؛ امین کریمیان ظهر دوشنبه در نخستین جلسه کمیته روابط عمومیهای ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: شاید مهمترین مطالبهای که میتوان امروز داشت این است که گروهی ایجاد شود تا با بررسی لازم هرآنچه در حوزه روابطعمومی و بهصورت ویژه روابطعمومی ورزشی مغفول مانده مورد توجه قرار دهد.
وی با تقدیر از حرکت استانداری اصفهان در خصوص تشکیل کمیته تخصصی روابطعمومی در حوزه ورزش اضافه کرد: تا کنون چنین کمیتهای نداشتهایم و این حرکت میتواند همافزایی و توسعه و فهم و اطلاعرسانی برای مردم و جامعه به همراه داشته باشد.
در ادامه کریمیان راهاندازی و تأثیرگذاری کارگروهها و کمیتههای شورایعالی ورزش استان به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان این استان را نقطه قوتی برای شروع اتفاقات خوب در استان دانست.
وی تصریح کرد: خبرنگاران و روابطعمومیها مسیر خوب و مطلوبی را در استان طی کردهاند و رشد در این مسیر نیازمند برنامهریزی مطابق با نیاز روز جامعه است که در این راستا کلاسهای آموزشی پیشبینیشده و هفته گذشته شاهد برگزاری یکی از همین کلاسها به همت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی بودهایم.
کریمیان اضافه کرد: هفته گذشته جام تختی در استان اصفهان برگزار شد که به استناد اعداد و ارقام ۴۰۰ پیوند دادن خبری انعکاس یافته که بسیار حائز اهمیت است.
رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی با انتقاد از اینکه برخی از روابطعمومیها در رکود به سر میبرند و در دورههای آموزشی و جلسات دورهای حتی حضور ندارند گفت: باید بپرسم امروز بقیه مدیران روابطعمومی هیئتها کجا هستند؟ چرا به موضوعات مرتبط با حوزه خود ورود پیدا نمیکنند؟ به نظر میرسد که در کما قرار گرفتهاند.
وی در ادامه به تأثیر روابطعمومی در هر نهاد و سازمان و هیئت اشاره کرد و افزود: وجود یک روابطعمومی پویا باعث میشود سازمان همیشه در قله باشد.
کریمیان اضافه کرد: روابطعمومی ورزشی باید بین هیئت مختص به خود، هوادار و باشگاه و اداره رابطه برقرار کند؛ باید بین اداره و هیئت و باشگاه با نهادهای مختلف ارتباط تنگاتنگ داشته باشد، مدیریت بحران کند و تصویر ذهنی آن هیئت و باشگاه و اداره را در ذهن ورزشکاران و جامعه به نحو احسنت پیادهسازی کند.
کریمان خاطرنشان کرد: در دنیای رقابتی ورزش، روابطعمومی میتواند وجه تمایز برند موفق و ناموفق باشد؛ وظیفه اصلی سازمانهای ورزشی ارتقا و توسعه برند برای دستیابی به اقتصاد ورزش است این اقتصاد باید باشد تا ورزش هم باشد.
رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی در پایان گفت: در انجمن ورزشینویسان آمادگی همکاری با همه هیئتها و باشگاههای ورزشی در حوزههای مختلف از جمله تأمین نیروی انسانی کاردان و کاربلد و آموزشهای مدنظر وجود دارد.
دیدگاهتان را بنویسید