فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پیآر؛ این مقاله به توصیههای مدیران ارشد فناوری اطلاعات (CIO) و رهبران این حوزه درباره توسعه استراتژی ارتباطی موثر میپردازد.
زبان مخاطب خود را بشناسید: هنگام صحبت با تیم فنی از زبان تخصصی و اصطلاحات فنی استفاده کنید اما برای مخاطبان غیر فنی، داستانسرایی و بیان مسائل کسبوکار را در اولویت قرار دهید.
از تمام کانالهای ارتباطی بهره ببرید: پیامهای خود را از طریق ایمیل، پیامرسانها (مثل Slack)، جلسات حضوری و وبسایتهای داخلی انتقال دهید و هر کانال را مطابق با نیازهای مخاطب به کار بگیرید.
تعریف چارچوب استفاده از هر کانال: برای هر کانال ارتباطی قواعد و اولویتها را مشخص کنید؛ مثلاً ایمیل برای اطلاعرسانیهای غیرضروری و پیامهای فوری از طریق کانالهای هشدار استفاده شود.
حفظ زمینه و مفهوم کلی پیام: همواره زمینه پیام را روشن کنید تا مخاطب بداند چرا این پیام را دریافت کرده و هدف اصلی چیست.
جلسات حضوری برای تقویت ارتباط: برگزاری جلسات حضوری یا حضور در دفاتر باعث تقویت ارتباط انسانی و فهم بهتر پیامها میشود.
آموزش مهارتهای ارتباطی: به تیم خود آموزش دهید که چگونه باید ارتباط برقرار کنند، شامل اصول احترام، مدیریت تعارض، و نحوه انتقال پیامهای حساس.
شنیدن فعال: فقط پیام دادن کافی نیست، شنیدن فعال و دریافت بازخورد از اعضای تیم، ارتباط موثر را افزایش میدهد.
برنامهریزی منظم ارتباطات: جلسات دورهای و بررسی اهداف مشترک باعث همراستایی و بهبود فرهنگ سازمانی میشود.
این نکات در نهایت منجر به بهبود فرهنگ سازمانی و افزایش همکاری موثر بین تیمهای فناوری و کسبوکار میشود که برای موفقیت کلی سازمان حیاتی است.
دیدگاهتان را بنویسید