شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : اردیبهشت ۱۴۰۴
روابط عمومی محصور در چرخه بسته مدیران سنتی

روابط عمومی محصور در چرخه بسته مدیران سنتی

در ساختار اداری کشور بیماری مزمنی با عنوان "دایره بسته مدیریت" جریان دارد، پدیده‌ای که مانع جدی در برابر پویایی، تحول و ورود نسل جدید مدیران به سیستم شده است.
  • ۳۱ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • انواع مختلف روابط‌عمومی مؤثر و کلیدی

    انواع مختلف روابط‌عمومی مؤثر و کلیدی

     مقاله بر اهمیت ارزیابی مداوم عملکرد روابط‌عمومی و بهبود مستمر روش‌ها تأکید دارد تا سازمان بتواند همواره در مسیر درست ارتباطی حرکت کند.
  • ۳۱ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی گیلان

    انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی گیلان

    با صدور حکمی از سوی مدیر کل راه و شهر سازی استان گیلان، «جواد بابایی» عهده دار سمت «سرپرست روابط عمومی این دستگاه اجرایی» منصوب و مشغول به کار شد.
  • ۳۱ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • راهبردهای  روابط‌عمومی در بازار نزولی رمزارز

    راهبردهای روابط‌عمومی در بازار نزولی رمزارز

      در فضای پرتلاطم صنعت رمزارز، بسیاری تصور می‌کنند که در زمان رکود بازار یا آنچه «زمستان کریپتو» خوانده می‌شود، بهتر است فعالیت‌های روابط‌عمومی کاهش یابد. اما این تصور نه‌تنها نادرست است، بلکه نادیده گرفتن فرصتی استراتژیک برای تثبیت برند است. زمانی که تیم‌های فنی مشغول توسعه محصولات هستند، بهترین زمان برای روایت‌سازی، ایجاد اعتماد و حضور مؤثر رسانه‌ای است.
  • ۳۱ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی

    هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی

    طبق گزارش جهانی ICCO، جذب و حفظ بهترین استعدادها در دنیای روابط عمومی به یک فرهنگ سازمانی مدبرانه، مبتنی بر همکاری بین نسلی و فرصت‌های توسعه‌ای نیاز دارد.
  • ۳۱ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • نقش سواد رسانه‌ای در تبدیل فناوری به ابزار همدلی 

    نقش سواد رسانه‌ای در تبدیل فناوری به ابزار همدلی 

    با ایجاد مرکز اندیشه‌ورزی ما از انتظارگرایی به سمت نیازهای جامعه و حل مسائل روی می‌آوریم و با این کار هم مخاطب داخلی به نحو شایسته جذب می‌شود و هم به مخاطب خارجی کمک می‌کند.
  • ۳۱ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • روابط عمومی بیمه باید پلی فیمابین بیمه‌گران و بیمه‌گذاران باشد

    روابط عمومی بیمه باید پلی فیمابین بیمه‌گران و بیمه‌گذاران باشد

    مدیرعامل بیمه دی معتقد است ، تکنولوژی و پیشرفت‌های امروز به‌ویژه هوش مصنوعی تاثیر عمیقی بر روی کارکردهای روابط عمومی در سازمان گذاشته است.
  • ۳۰ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • «آژانس خبری پی آر» رسانه اکوسیستم روابط عمومی ایران رسماً آغاز به کار کرد

    «آژانس خبری پی آر» رسانه اکوسیستم روابط عمومی ایران رسماً آغاز به کار کرد

    آژانس خبری پی آر به عنوان رسانه اکو سیستم روابط عمومی ایران به ‌منظور ساماندهی و بسط دانش نو و بومی پژوهشگران در حوزه روابط عمومی و تقویت فعالیت‌های پژوهشی این حوزه برای به‌‌کارگیری و ارتقای ‌کیفی سطح علمی روابط عمومی در کشور و علوم روز  جدید در سطح جهان و یک منبع جدید و تخصصی در حوزه تخصصی روابط عمومی رونمایی شد. 
  • ۳۰ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه