شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور
سومین موفقیت روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در سال جاری رقم خورد؛

کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور

آرشیو ماهانه : خرداد ۱۴۰۴
فرسودگی شغلی روزنامه‌نگاران اروپا و کوچ ناگزیر به روابط‌عمومی

فرسودگی شغلی روزنامه‌نگاران اروپا و کوچ ناگزیر به روابط‌عمومی

با کاهش نیروی حرفه‌ای رسانه‌ای در اروپا، بسیاری از روزنامه‌نگاران به روابط‌عمومی، آموزش و بازاریابی روی آورده‌اند؛ هم‌زمان شرکت‌های رسانه‌ای بیشتر شده‌اند و فشار کاری تشدید شده است.
تحلیل افکار عمومی، رسالت نوین روابط‌عمومی در ایران

تحلیل افکار عمومی، رسالت نوین روابط‌عمومی در ایران

  رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی کشور، گفت: امروز تحلیل افکار عمومی مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها است و دیگر نباید در مراسم‌محوری خلاصه شود.
آنچه هر پیشکسوت روابط‌عمومی باید درباره روزنامه‌نگاری بازی بداند

آنچه هر پیشکسوت روابط‌عمومی باید درباره روزنامه‌نگاری بازی بداند

روابط‌عمومی بازی باید هم در مدیریت امبارگو (embargo) و بحران حرفه‌ای باشد، هم روابط انسانی با رسانه‌ها را تقویت کند و برای بازی‌های کمتر شناخته‌شده، با روایت انسانی، جایگاه خود را تثبیت کند.
چگونه ارتباطات هدفمند اعتماد را بازسازی می‌کند

چگونه ارتباطات هدفمند اعتماد را بازسازی می‌کند

بازسازی اعتماد مخاطبان تنها با ارتباطات هدفمند، شفاف و مبتنی بر اقدامات واقعی برند امکان‌پذیر است.
هوش مصنوعی، آینده را متحول می‌کند

هوش مصنوعی، آینده را متحول می‌کند

ایلیا ساتسکور یکی از بنیانگذاران شرکت OpenAI: هوش مصنوعی قادر به برابری با تمام توانایی‌های انسان خواهد بود و باید بپذیریم هر چیزی را که ما می‌توانیم یاد بگیریم، قطعا هوش مصنوعی نیز می‌تواند انجام دهد
انتشار کتاب تخصصی دربارۀ مهندسی پرامپت در روابط‌عمومی

انتشار کتاب تخصصی دربارۀ مهندسی پرامپت در روابط‌عمومی

در دورانی که هوش مصنوعی به‌سرعت در حال دگرگون‌سازی شیوه‌های ارتباطی و رسانه‌ای است، کتابی تازه منتشر شده که نقطۀ تلاقی علم ارتباطات و فناوری‌های نوین را به‌خوبی به تصویر می‌کشد.
چگونه جوایز بوکمارک مسیر موفقیت و نوآوری برندها را هدایت می‌کنند

چگونه جوایز بوکمارک مسیر موفقیت و نوآوری برندها را هدایت می‌کنند

در عصر تحولات سریع بازاریابی دیجیتال، موفقیت برندها وابسته به خلاقیت، تطبیق با روندهای نوین و رهبری اخلاق‌مدار است.
کاهش اشتغال در بخش تبلیغات و روابط عمومی آمریکا

کاهش اشتغال در بخش تبلیغات و روابط عمومی آمریکا

بازار کار تبلیغات و روابط عمومی آمریکا با ششمین ماه پیاپی کاهش اشتغال، بیش از هر زمان دیگری نیازمند نوآوری و سازگاری با فناوری‌های نوین است.