شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : تیر ۱۴۰۴
۱۰ راهبرد برای موفقیت در روابط‌عمومی

۱۰ راهبرد برای موفقیت در روابط‌عمومی

در سال ۲۰۲۵، روابط ‌عمومی دیگر صرفاً به‌معنای ارسال بیانیه خبری یا مدیریت تصویر برند نیست، بلکه به حوزه‌ای چندلایه و داده‌محور با تمرکز بر تجربه انسانی، شخصی‌سازی عمیق، و همگرایی رسانه‌ای تبدیل شده است.
مدیر اطلاع‌رسانی و بین‌الملل هلدینگ انرژی تامین منصوب شد

مدیر اطلاع‌رسانی و بین‌الملل هلدینگ انرژی تامین منصوب شد

بهمن صالحی جاوید، مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو) طی حکمی داود دشتبانی را به عنوان مدیر اطلاع‌رسانی و بین‌الملل هلدینگ منصوب کرد.
اصالت، جامعه‌سازی و کنش‌گرایی در گفتگو با رئیس انجمن پیج

اصالت، جامعه‌سازی و کنش‌گرایی در گفتگو با رئیس انجمن پیج

  راشل ال. فورد (Rochelle L. Ford)، دکترای روابط‌عمومی و رئیس انجمن آرتور دابلیو پیج (Page Society)، در گفتگو با پادکست “Taking the Lead” به تبیین اهمیت اصالت، تعامل با ذی‌نفعان، و ساختن جامعه پرداخت.
مدیر روابط عمومی تاصیکو منصوب شد

مدیر روابط عمومی تاصیکو منصوب شد

 سیدرضا سیدحسینی با حکم مدیرعامل تاصیکو به عنوان مدیر روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت صدر تأمین منصوب شد.
روابط عمومی در فضای دیجیتال به جایگاه ثابت‌تری دست می‌یابد

روابط عمومی در فضای دیجیتال به جایگاه ثابت‌تری دست می‌یابد

 ایلینا زلر، استاد دپارتمان تبلیغات، روابط ‌عمومی و ارتباطات سمعی و بصری در دانشگاه خودمختار بارسلونا (UAB)، بنیان‌گذار شبکه “Academicas PR” و رئیس بخش ارتباطات استراتژیک و سازمانی انجمن تحقیقات و آموزش ارتباطات اروپا (ECREA)، در مصاحبه‌ای درباره چالش‌های روابط عمومی در دنیای امروز و تأثیر دیجیتالیزه‌شدن و فناوری‌های نوین بر این رشته صحبت کرد.
استراتژی بلندمدت برای ساخت اعتبار برند

استراتژی بلندمدت برای ساخت اعتبار برند

 روابط‌عمومی یک راهکار مقطعی یا یک بیانیه خبری نیست. این یک راهبرد تجاری بلندمدت برای ساخت اعتبار، اعتماد و نفوذ در صنعت است؛ دقیقاً مانند سود مرکب که با گذر زمان قدرت می‌گیرد.
کلید موفقیت برندها در عصر دیجیتال

کلید موفقیت برندها در عصر دیجیتال

 در چشم‌انداز فوق‌دیجیتال امروز، مشتریان آفریقای جنوبی فراتر از دریافت محصولات و خدمات کارآمد، به‌دنبال تجربه‌هایی هستند که شخصی‌سازی شده، به‌موقع و منطبق با ارزش‌هایشان باشد. با این حال، بسیاری از برندها با وجود سرمایه‌گذاری در کانال‌های دیجیتال، از ایجاد تعامل مؤثر بازمی‌مانند.
تشکیل ساختار منسجم روابط‌عمومی‌های شهرستان جوین

تشکیل ساختار منسجم روابط‌عمومی‌های شهرستان جوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جوین در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها نقش روابط عمومی‌ها را در اطلاع‌رسانی، اعتمادسازی و تقویت ارتباط دوسویه میان مردم و دستگاه‌های اجرایی، حیاتی و بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: روابط عمومی، چشم و چراغ هر سازمان هستند.