شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

آرشیو ماهانه : شهریور ۱۴۰۴
چگونه استراتژی‌های پِسو را تقویت کنیم؟

چگونه استراتژی‌های پِسو را تقویت کنیم؟

هر بار که فناوری جدیدی وارد صحنه می‌شود، موجی از پیش‌بینی‌ها درباره پایان مدل‌های سنتی به راه می‌افتد. روابط ‌عمومی نیز بارها «مرده» اعلام شده است؛ از خبررسانی و رسانه‌های قدیمی گرفته تا پادکست و حتی سئو. اما واقعیت این است که هیچ‌یک از این‌ها نمرده‌اند؛ بلکه ابزارها تغییر کرده‌اند.
کارشناسان روابط‌عمومی از هوش مصنوعی بهره‌مند میبرند؟

کارشناسان روابط‌عمومی از هوش مصنوعی بهره‌مند میبرند؟

بر اساس گزارش تازه «وضعیت روابط‌عمومی» ماک‌رَک، ۵۹٪ از متخصصان روابط‌عمومی گفته‌اند که هوش مصنوعی و اتوماسیون در پنج سال آینده اهمیت بیشتری خواهند یافت، در حالی که ۷۷٪ هم‌اکنون از ابزارهایی مانند چت‌ جی‌بی‌تی در جریان کار خود استفاده می‌کنند.
عوامل مهم و موثر در دستیابی به موفقیت

عوامل مهم و موثر در دستیابی به موفقیت

  بازار کریپتو در سال‌های اخیر تحولات چشمگیری را تجربه کرده است. اگر در سال ۲۰۲۲ تمرکز اصلی بر بقا و حفظ اعتماد جامعه پس از سقوط Terra و FTX بود، در سال ۲۰۲۵ شرایط تغییر کرده است.
راهکارتخصصی برای بهره‌گیری کسب‌وکارهای نوپا از روابط‌عمومی

راهکارتخصصی برای بهره‌گیری کسب‌وکارهای نوپا از روابط‌عمومی

موفقیت هر کسب‌وکار تازه‌تأسیس به میزان دیده‌شدن و اعتمادسازی آن بستگی دارد. روابط‌عمومی (Public Relations) می‌تواند پلی مؤثر بین یک ایده عالی و یک پیشنهاد سودآور باشد و برند جدید را در گفت‌وگوهایی قرار دهد که علاوه بر ایجاد آگاهی، به ساخت اعتبار و مرجعیت نیز کمک می‌کند.
وحشت از هوش مصنوعی به اوج خود رسیده است

وحشت از هوش مصنوعی به اوج خود رسیده است

هوش مصنوعی در حال تغییر عمده‌ای در روابط عمومی است و برای جلب اعتماد باید به انسان‌ها، تأثیرات انسانی و نظارت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم. پذیرش این فناوری باید با شفافیت و آمادگی برای گفتگوهای داخلی همراه باشد. 
جایی که «داستان» سرمایه می‌شود

جایی که «داستان» سرمایه می‌شود

هنر روابط‌عمومی، یافتن نقطه اتصال میان اعتماد و روایت است. اعتماد، بستر پذیرش پیام‌ها را فراهم می‌کند و روایت، این پیام‌ها را در ذهن و احساس مخاطب ماندگار می‌سازد. سازمانی که این دو را هم‌زمان و به شکلی هوشمندانه به کار گیرد، تنها شنیده نمی‌شود، بلکه درک و باور می‌شود. چنین سازمانی، از مرز «اطلاع‌رسانی» عبور کرده و به جایگاه «اثرگذاری پایدار» می‌رسد.