شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور
سومین موفقیت روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در سال جاری رقم خورد؛

کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور

آشیو روزانه : ۲۸ مهر
سومین گزارش جامع روابط عمومی تریبون منتشر شد

سومین گزارش جامع روابط عمومی تریبون منتشر شد

تریبون در ادامه مسیر ۲ سال گذشته، سومین گزارش جامع روابط عمومی ایران را با هدف بررسی وضعیت این حوزه کاری در سال ۱۴۰۳ منتشر کرد که وضعیت روابط عمومی ایران را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.
روابط عمومی‌ها تصویر واقعی عملکرد دستگاه‌ها را نشان دهند

روابط عمومی‌ها تصویر واقعی عملکرد دستگاه‌ها را نشان دهند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: روابط عمومی‌ها باید با نگاهی حرفه‌ای و واقع‌گرایانه، عملکرد واقعی دستگاه‌های اجرایی را به مردم منعکس کنند و تنها به بازتاب اقدامات مدیران محدود نشوند.
چرا وزیر راه و روابط عمومی وزارتخانه سکوت کرده اند؟

چرا وزیر راه و روابط عمومی وزارتخانه سکوت کرده اند؟

سکوت و رفتار عصر حجری وزیر و روابط عمومی وزارت راه در برابر سوالات و ابهامات رسانه ها و افکار عمومی، مایه تعجب است اما تعجب بیشتر از شورای اطلاع‌رسانی دولت است که با سکوت و انفعال، نظاره گر قربانی شدن اعتبار و آبروی دولت پای رفتارهای کودکانه یک فرد و یک سازمان است.
گزارش تفصیلی دهمین کنفرانس «حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی»

گزارش تفصیلی دهمین کنفرانس «حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی»

دهمین کنفرانس «حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی» روز شنبه ۲۶ مهرماه با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی در هتل المپیک برگزار شد.
سی و نهمین نشست روابط‌عمومی‌های آستان قدس برگزار شد

سی و نهمین نشست روابط‌عمومی‌های آستان قدس برگزار شد

سی‌ونهمین نشست خصوصی روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی صبح امروز با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی، به میزبانی مؤسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برگزار شد.
نقش رسانه‌های جمعی در مدیریت افکار عمومی در شرایط بحران

نقش رسانه‌های جمعی در مدیریت افکار عمومی در شرایط بحران

یافته‌ها نشان می‌دهد که رسانه‌ها در صورت مدیریت حرفه‌ای می‌توانند ضمن کاهش اضطراب و تقویت مشارکت اجتماعی، مانع از گسترش شایعات و بی‌اعتمادی شوند. در پایان، راهکارهایی عملی برای بهبود عملکرد رسانه‌ها در شرایط بحرانی ارائه شده است.
رسانه حرفه‌ای در بحران، تنها خبر نمی‌دهد؛ آرامش می‌سازد

رسانه حرفه‌ای در بحران، تنها خبر نمی‌دهد؛ آرامش می‌سازد

یک استاد ارتباطات گفت: رسانه‌ها در بحران باید بتوانند اخبار را از پروپاگاندا جدا کنند و با حداقل سوگیری ممکن، چه مثبت و چه منفی، به شکل بی‌طرفانه به مخاطب ارائه دهند.
ضرورت تدوین پروتکل‌های رسانه‌ای برای دوران جنگ و بحران

ضرورت تدوین پروتکل‌های رسانه‌ای برای دوران جنگ و بحران

استاد ارتباطات گفت: شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها در حقیقت به ابزارهای قدرتمند جنگی تبدیل شده‌ و پلتفرم‌های موجود نقش مهمی در تحولات جهان دارند.