شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : مهر ۱۴۰۴
اعتمادسازی برندها با هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی

اعتمادسازی برندها با هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی

هوش مصنوعی در حال تغییر بنیادین نحوه فعالیت برندها در رسانه‌های اجتماعی است. این فناوری می‌تواند همان‌قدر که سرعت و مقیاس تولید محتوا را افزایش می‌دهد، اشتباهات را نیز بزرگ‌نمایی کند. به همین دلیل، متخصصان ارتباطات تأکید دارند که باید با هوش مصنوعی مانند یک دستیار رفتار شود، نه یک جایگزین.
ارتقای مهارت‌های ارتباطی در کارگاه تخصصی روابط عمومی راه‌آهن

ارتقای مهارت‌های ارتباطی در کارگاه تخصصی روابط عمومی راه‌آهن

دکتر حمید شکری خانقاه در این کارگاه آموزشی گفت: زمان آزمایش و خطا گذشته است؛ روابط عمومی‌ها باید با ابزارهای AI، ارتباطات راهبردی سازمان را متحول کنند.
مدیر روابط عمومی پتروشیمی هنگام منصوب شد

مدیر روابط عمومی پتروشیمی هنگام منصوب شد

سیدجواد موسوی کاوردی با حکم دکتر خاکسار مدیر عامل پتروشیمی هنگام به‌ عنوان سرپرست برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی این مجتمع عظیم شیمیایی منصوب شد.
دونالد ترامپ: می‌خواهم مدیر روابط عمومی امیر قطر شوم!

دونالد ترامپ: می‌خواهم مدیر روابط عمومی امیر قطر شوم!

رئیس جمهور آمریکا در نشست مشترک با نخست وزیر اسرائیل مدعی شد می‌خواهد مدیر روابط عمومی امیر قطر شود!
انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان

انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان

با احکام مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان، مهدی قمر به عنوان سرپرست روابط عمومی و مجتبی داراب‌پور به عنوان مشاور رسانه‌ای منصوب شدند.
عذرخواهی روابط‌عمومی یک سریال از قوه قضاییه

عذرخواهی روابط‌عمومی یک سریال از قوه قضاییه

روابط‌عمومی مجموعه تلویزیونی «پسران هور» اعلام کرد در قسمت اول این سریال قصدی برای خدشه به شان قوه قضاییه وجود نداشته است.
نقش حیاتی روابط عمومی معناگرا در عصر جدید

نقش حیاتی روابط عمومی معناگرا در عصر جدید

در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی، دکتر هادی زمانی با تأکید بر نقش حیاتی روابط عمومی معناگرا در عصر داده‌محور، خواستار تحول بنیادین در کارکرد اجتماعی این حوزه شد. او روابط عمومی را مغز پردازشگر معنا دانست که باید روایت‌های فرهنگی و ارزش‌های مشترک را بازآفرینی کند.
ترسیم نقشه راه انجمن روابط عمومی استان تهران با ۱۲ کمیته تخصصی

ترسیم نقشه راه انجمن روابط عمومی استان تهران با ۱۲ کمیته تخصصی

رئیس نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان تهران از راه ‌اندازی 12 کمیته تخصصی در این انجمن خبر داد.