شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : مهر ۱۴۰۴
نگاهی نو به جایگاه خطیر روابط‌عمومی در تقابل با فضای مجازی

نگاهی نو به جایگاه خطیر روابط‌عمومی در تقابل با فضای مجازی

روابط‌عمومی در دهه‌های اخیر تحولات چشمگیری را تجربه کرده است؛ از رویکرد سنتی و اطلاع‌رسانی یک‌سویه تا شکل‌گیری روابط‌عمومی دیجیتال که با شبکه‌های اجتماعی و فضای تعاملی پیوند خورده‌است.
تأکید معاون استاندار بوشهر بر ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها

تأکید معاون استاندار بوشهر بر ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها

معاون سیاسی استاندار بوشهر با تأکید بر لزوم حرفه‌ای‌سازی روابط‌عمومی‌ها، خواستار ارتقای مهارت، شفافیت، هم‌افزایی و آموزش‌های تخصصی در دستگاه‌های اجرایی استان شد.
نشست خبری رئیس جمهور سه شنبه ۲۹ مهر برگزار می شود

نشست خبری رئیس جمهور سه شنبه ۲۹ مهر برگزار می شود

مدیر روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری گفت: نشست خبری رئیس‌جمهور پزشکیان روز سه‌شنبه ۲۹ مهر ماه با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
عدم اطلاع رسانی درست می‌تواند زمینه ساز مشکلات باشد

عدم اطلاع رسانی درست می‌تواند زمینه ساز مشکلات باشد

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند عملکرد بسیار موثری در پیشبرد اهداف داشته باشند و عدم اطلاع رسانی درست و به موقع می‌تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات باشد.
تفکر معکوس؛ ابزار روابط‌عمومی پیش‌بین

تفکر معکوس؛ ابزار روابط‌عمومی پیش‌بین

در دنیای امروز که اخبار با سرعت نور منتشر می‌شوند و بحران‌ها از کوچک‌ترین جرقه‌ها شعله‌ور می‌گردند، دوران روابط‌عمومی واکنشی به پایان رسیده است.
روابط‌عمومی و تاب‌آوری سازمانی؛ بازوی راهبردی سازمان در روزهای مبهم

روابط‌عمومی و تاب‌آوری سازمانی؛ بازوی راهبردی سازمان در روزهای مبهم

هیچ بحرانی زنگ در را نمی‌زند. هیچ تغییری از درب ورودی، با کارت دعوت وارد نمی‌شود.
فراخوان بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

فراخوان بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

این جشنواره با رویکرد رقابتی و تخصصی، پذیرای آثار فعالان و کارشناسان روابط‌عمومی در ۱۱ بخش اصلی از جمله برنامه انتشاراتی، مستندسازی، داستان‌سرایی، انتشارات چاپی و الکترونیکی، نشریات داخلی، بروشور و کاتالوگ، ویژه‌نامه، هنرهای بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال، تحلیل محتوا و بخش کارشناسان برتر است.
نقش حضور فعال در رویدادهای تخصصی در تقویت برند نهادهای مالی

نقش حضور فعال در رویدادهای تخصصی در تقویت برند نهادهای مالی

در شرایط اقتصادی و سیاسی فعلی ایران، نهادهای مالی با مجموعه‌ای از چالش‌ها روبه‌رو هستند که فراتر از تحلیل‌های بازار و عملکرد مالی است.