شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی
گامی مشترک برای ارتقای حرفه‌ای‌گری در روابط‌عمومی؛

حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی

آشیو روزانه : ۴ آبان
روابط‌عمومی مدرن؛ از اطلاع‌رسانی تا مدیریت ادراک و اعتبار سازمان

روابط‌عمومی مدرن؛ از اطلاع‌رسانی تا مدیریت ادراک و اعتبار سازمان

در سازمان‌های پیشرو، روابط‌عمومی دیگر یک بخش فرعی نیست، بلکه نقطه اتصال همه واحدهاست. از منابع انسانی گرفته تا مارکتینگ و حتی فناوری اطلاعات؛ همه باید با یک زبان، تصویر واحدی از برند را منتقل کنند. این هماهنگی، کاری است که روابط‌عمومی واقعی انجام می‌دهد.
بیانیه انتقادی روابط عمومی جامعه هتلداران ایران

بیانیه انتقادی روابط عمومی جامعه هتلداران ایران

به دنبال استفاده از لوگوی جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران در یک سربرگ، این تشکل بیانیه‌ای انتقادی منتشر کرد.
حسن عمیدی دبیر یازدهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت شد

حسن عمیدی دبیر یازدهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت شد

با حکم دبیرخانه دایمی کنفرانس‌های روابط‌عمومی و تأیید شورای سیاست‌گذاری، حسن عمیدی به‌عنوان دبیر یازدهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» منصوب شد.
نگاهی تازه به بحران، رهبری و همکاری سازمانی

نگاهی تازه به بحران، رهبری و همکاری سازمانی

دو تن از استادان حوزه ارتباطات بحران و ارتباطات راهبردی در کتاب «ارتباطات بحران داخلی؛ آگاهی از بحران، رهبری و همکاری» که به تازگی به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است به مساله‌ای می‌پردازند که تاکنون در حوزه مطالعات بحران، مغفول مانده بود.
تصویب دستورالعمل اخلاقی استفاده از هوش مصنوعی در پژوهش

تصویب دستورالعمل اخلاقی استفاده از هوش مصنوعی در پژوهش

بنیاد ملی علم ایران با هدف صیانت از اخلاق علمی، چارچوبی جامع برای استفاده شفاف و مسئولانه از ابزارهای هوش مصنوعی در پژوهش‌ها تدوین و ابلاغ کرد.
سازمان ملی هوش مصنوعی احیا شد+اختیارات

سازمان ملی هوش مصنوعی احیا شد+اختیارات

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان ملی هوش مصنوعی با هدف ساماندهی و توسعه زیست بوم هوش مصنوعی موافقت کردند.
افزایش اهمیت روابط‌عمومی در بازسازی و تقویت اعتماد عمومی

افزایش اهمیت روابط‌عمومی در بازسازی و تقویت اعتماد عمومی

طبق گزارش مؤسسه روابط‌عمومی آمریکا، بیشتر مردم آمریکا برای دریافت اخبار به خانواده و اطرافیان خود اعتماد دارند نه به رسانه‌ها یا هوش مصنوعی. در این نظرسنجی، خانواده با ۸۲ درصد، «افرادی شبیه من» با ۷۹ درصد و دوستان با ۷۵ درصد در صدر قرار گرفتند.
نقش روابط‌عمومی اقتصادی در بازیابی و تقویت اعتماد بین‌المللی

نقش روابط‌عمومی اقتصادی در بازیابی و تقویت اعتماد بین‌المللی

ایران با تولید ناخالص داخلی ۳۷۵.۶۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۶ در رتبه ۴۴ جهان قرار دارد و تقویت روابط‌عمومی اقتصادی می‌تواند به افزایش اعتماد و جایگاه جهانی کشور کمک کند.