از خیرخواهی قیّممآبانه تا تأثیرگذاری حیاتی؛ CSR در مسیر تعالی
گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهرانبه گزارش پی آر؛ سومین اجلاس ملی روابط عمومی ایران، فرصتی مغتنم برای تقدیر از تلاشهای ارزشمند دکتر مریم سلیمی در حوزه رسانه و ارتباطات است. ایشان، متولد ۱۳۵۶ در تهران، با دارا بودن سوابق حرفهای گسترده و تحصیلات آکادمیک تخصصی، نقش بسزایی در ارتقای دانش و عمل در این حوزه ایفا کردهاند.
دکتر سلیمی فعالیت حرفهای خود را در حوزه رسانه از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده و با روزنامهها، خبرگزاریها و نشریات متعددی همکاری داشتهاند. تجارب ایشان شامل فعالیت در نقشهای خبرنگار، کارتونیست، دستیار سردبیر، مدیر هنری و گزارشگر است. این گستردگی فعالیت، تسلط ایشان را بر ابعاد مختلف فرآیند تولید و انتشار پیام در رسانههای گوناگون نشان میدهد.
وی از سال ۱۳۷۸ رسما وارد حوزه روابط عمومی شده، این در حالی است که عشق و علاقه او به روابط عمومی از قبل از هفت سالگی آغاز شده است. به این معنی که یکی از بزرگترین آرزوهایش در کودکی این بود که درروابط عمومی محل کار پدرش مشغول به کار شود و نشریاتی که پدر از کار به خانه می آورد را به لحاظ تصویری و شکلی تغییر دهد. همین ارزو در نهایت به بیش دو دهه فعالیت وی در حوزه روابط عمومی انجامید.
در حوزه آکادمیک، دکتر سلیمی دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران، کارشناسی ارشد گرافیک و کارشناسی ارشد روزنامه نگاری و کارشناسی روابط عمومی است. ایشان به عنوان مدرس در دانشگاههای مختلف، به انتقال دانش و تجربه خود در زمینههای تخصصی ارتباطات، روزنامهنگاری و گرافیک به دانشجویان پرداختهاند. علاوه بر تدریس، ایشان به عنوان نویسنده و پژوهشگر، مقالات و کتب متعددی را در حوزه اینفوگرافیک و گرافیک خبری، سواد خبری، سواد رسانه ای و کاربرد فناوریهای نوین در ارتباطات به رشته تحریر درآوردهاند.
تخصص دکتر سلیمی در حوزههای نوینی از جمله دیتاژورنالیسم، اینفوگرافیک و سواد بصری، سواد خبری، سواد رسانهای، هوش مصنوعی و ارتباطات تصویری، قابل توجه است. ایشان با بهرهگیری از دانش روز و تسلط بر این حوزهها، همواره در جهت ارتقای سطح آگاهی و مهارت فعالان رسانهای و روابط عمومی گام برداشتهاند.
حضور مؤثر دکتر سلیمی در عرصه روابط عمومی، به عنوان مشاور رسانهای در سازمانها و نهادهای مختلف، نقش ایشان را در بهبود فرآیندهای ارتباطی و تعامل سازنده بین سازمانها و مخاطبان نشان میدهد. ایشان در زمینه توسعه گرافیک خبری و سواد رسانهای و تولید محتوا برای بستههای خبری و آموزشی نیز خدمات شایانی ارائه نمودهاند.
دکتر سلیمی همچنین سابقه داوری در جشنوارههای متعدد رسانهای و روابط عمومی را دارا هستند. این فعالیت، نقش ایشان را در ارزیابی کیفی آثار و تقدیر از تلاشهای برتر در این حوزهها برجسته میسازد.
وی همچنین جوایز بسیاری را در عرصه های روابط عمومی، رسانه ای (گزارش و مصاحبه)، شعر، قصه، کاریکاتور، اینفوگرافیک و…به خود اختصاص داده است.
سومین اجلاس ملی روابط عمومی ایران، ضمن ارج نهادن به تلاشهای مستمر و خدمات ارزشمند دکتر مریم سلیمی در حوزه رسانه و ارتباطات، برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارد.
دیدگاهتان را بنویسید