شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

 در بازار پر سر و صدای ارزهای دیجیتال، روابط‌عمومی ارگانیک به سرعت تبدیل به استاندارد طلایی برای ایجاد اعتبار و اعتماد بلندمدت به برندها شده است. چه در حال راه‌اندازی پلتفرم دیفای، میم‌کوین یا پروتکل زیرساختی باشید، همکاری با آژانسی که به خوبی می‌داند چگونه توجه رسانه‌ها و مخاطبان را جلب کند، بسیار حیاتی است.
بهترین شرکت‌های روابط‌عمومی بلاکچین برای کمپین‌های ارگانیک
  • کد نوشته: 2351
  • منبع: شارا
  • ۹ تیر
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش پی آر؛در سال ۲۰۲۵، چندین شرکت روابط‌عمومی بلاکچین به دلیل توانایی خود در افزایش دیده شدن استراتژیک و جذب مطبوعات با اعتبار پایدار، برجسته شده‌اند. این شرکت‌ها در کمپین‌های ارگانیک تخصص دارند و از نظر استراتژی، روابط رسانه‌ای، اجرا و ثبات ارزیابی شده‌اند.

    انتخاب بهترین شرکت روابط‌عمومی بستگی به اهداف پروژه شما دارد. به طور کلی، بهترین شرکت‌ها بر رشد استراتژیک و بلندمدت متمرکزند و از رسانه‌های اکتسابی برای ساختن روایت‌های مرتبط و زمان‌بندی‌شده بهره می‌برند.

    معرفی پنج شرکت برتر:

    ۱. (Outset PR):
    بهترین برای رشد ارگانیک استراتژیک و بلندمدت. این شرکت کمپین‌هایی طراحی می‌کند که دقیق، با بازار هماهنگ و زمان‌بندی شده هستند و بر روایت‌سازی مبتنی بر روندهای واقعی تمرکز دارد. مناسب تیم‌هایی که به نتایج قابل اندازه‌گیری و فرآیند روشن نیاز دارند.

    ۲. (TokenMinds):
    بهترین برای روابط‌عمومی فول‌استک. این آژانس بازاریابی همه‌جانبه‌ای ارائه می‌دهد که روابط ‌عمومی ارگانیک را با فروش توکن، رشد جامعه و جذب سرمایه‌گذار ترکیب می‌کند. ایده‌آل برای استارتاپ‌هایی که آماده عرضه توکن یا جذب سرمایه‌اند.

    ۳. (Lunar Strategy):
    بهترین برای استارتاپ‌های وب ۳ و برندهای NFT. کمپین‌های رهبری فکری، سئو و همکاری با اینفلوئنسرها از ویژگی‌های برجسته این آژانس است. مناسب پروژه‌های NFT و بازی‌های مبتنی بر جامعه.

    ۴. (FINPR):
    بهترین برای ارتباطات جهانی و روابط‌عمومی چندزبانه. این آژانس در بیش از ۱۵ کشور رسانه به دست می‌آورد و به برندهای کریپتو کمک می‌کند در بازارهای مختلف آسیایی، اروپایی و خاورمیانه دیده شوند.

    ۵. (GuerrillaBuzz):
    بهترین برای تبلیغات ارگانیک غیرسنتی. این شرکت با تمرکز بر جامعه و پلتفرم‌هایی مانند ردیت، توییتر و کوورا، محتوا را به صورت ارگانیک پخش می‌کند و برای پروژه‌های نوپا و ویروسی مناسب است.

    نوشته‌های مشابه
    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
    هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
    در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *