گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ در این تحقیق که توسط مؤسسه آمریکایی سیژن صورت گرفته، بیش از سه هزار خبرنگار و وبلاگنویس از ۱۹ کشور جهان از جمله آلمان، آمریکا، فرانسه، چین و استرالیا مورد پرسش قرار گرفتند.
موضوعی که در این گزارش توجه ویژهای به خود جلب میکند، تفاوتهای منطقهای در استفاده از هوش مصنوعی در حوزه رسانه است. در حالی که روزنامهنگاران منطقه آسیا-اقیانوسیه، هوش مصنوعی را بهطور فعال در روند تولید محتوای خود بهکار گرفتهاند، روزنامهنگاران آمریکای شمالی بیشترین مقاومت را در این زمینه نشان میدهند و نزدیک به نیمی از آنان اعلام کردهاند که از هوش مصنوعی استفاده نکرده و برنامهای نیز برای این کار ندارند.
بزرگترین نگرانی روزنامهنگاران در استفاده از محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی، خطاهای احتمالی و از دست دادن اصالت و خلاقیت محتوا است. با این حال، در سطح جهانی، روزنامهنگاران محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی را در صورتی که با استانداردهای حرفهای مطابقت داشته باشد، قابل پذیرش میدانند.
این گزارش همچنین نشان میدهد که خبرنگاران به روابطعمومیها و فعالان PR برای دسترسی به منابع معتبر و دریافت ایدههای محتوایی نیاز دارند. بیشتر روزنامهنگاران، ایمیل را به عنوان بهترین روش تماس ترجیح میدهند و همچنان انتشار بیانیههای مطبوعاتی و تحقیقات اختصاصی را بهعنوان مفیدترین ابزار PR ارزیابی میکنند.
از منظر روزنامهنگاران، ارائه پیشنهادات موضوعی باید کوتاه، مستدل و همراه با دادههای روشن و قابل اتکا باشد. برخلاف گذشته، محتواهای چندرسانهای مانند ویدئو جایگاه خود را از دست داده و دادههای آماری و تصاویر ساده، اهمیت بیشتری پیدا کردهاند. بنابراین روابطعمومیها برای موفقیت در تعامل رسانهای باید محتوای کوتاه، دقیق و حاوی اطلاعات کلیدی را در اولویت قرار دهند.
دیدگاهتان را بنویسید