گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛جهرمی در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت راهبردی روابط عمومیها در ساختارهای سازمانی بر حضور مؤثر و هدفمند این واحدها در تمامی جلسات تأکید کرد و گفت: تجربه نشان می دهد که هماهنگی مدیران با روابط عمومی در ارائه پاسخهای دقیق و بهموقع، ضامن شکلگیری اعتماد عمومی است. مدیران باید به شناخت روابط عمومیها از فضای رسانهای و دایره مخاطبان اعتماد کنند و پاسخگویی سازمانی را با زمانبندی و تحلیل این واحدها هماهنگ سازند.
مدیرعامل بورس کالای ایران با اشاره به اهمیت آموزش مدیران برای تابآوری رسانهای و کنترل هیجانات رفتاری، پیشنهاد کرد که دوره هایی برای ارتقای سواد رسانه ای و برنامه هایی برای حضور هدفمند مدیران در عرصه پاسخگویی عمومی تدوین شود.
به گفته جهرمی، انتقال هوشمندانه دغدغهها و انتقادات مطرح در فضای مجازی بهعنوان در دسترسترین بستر نظارت مردمی، باید از سوی روابط عمومیها به مدیران منتقل شود؛ همچنین تنوعبخشی به محتوا متناسب با نیاز بازار و مخاطب، ضرورتی برای روابط عمومیهاست.
وی دقت در اطلاعرسانی، سرعت در پاسخگویی، صداقت در انتشار اطلاعات و همچنین بهرهگیری سازنده از انتقادهای مطرحشده در فضای مجازی را از ارکان ارتباط موثر با افکار عمومی برشمرد.
مدیرعامل بورس کالا با اشاره به ویژگی ۲۴ ساعته و پرچالش بودن کار روابط عمومیها، بر نقش این واحدها در ایجاد همدلی درونسازمانی تأکید کرد و روابط عمومی را نه صرفاً بازوی رسانهای بلکه بازوی راهبردی در اعتمادسازی دانست.
در ادامه این نشست، امیر لعلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار نیز با تأکید بر تحول مفهوم روابط عمومی در عصر رسانههای اجتماعی، اظهار داشت: رویکرد کلاسیک دیگر پاسخگو نیست. تنها راه موفقیت روابط عمومیها، شفافیت و صداقت در تعامل با افکار عمومی است که این مهم به تغییر رویکرد مدیران نیز نیاز دارد.
لعلی همچنین بر خرد جمعی، استمرار در تولید محتوا، بهرهگیری از قالبهای متنوع رسانهای و تعاملات چندجانبه با ذینفعان از طریق میزگرد و گفتوگوی تخصصی بهعنوان مؤلفههای مدیریت افکار عمومی در عصر جدید تأکید کرد.
در این نشست، سایر موضوعات تخصصی نیز مطرح و برخی موارد به تصویب اعضای شورا رسید.
دیدگاهتان را بنویسید