شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه ارزش‌آفرینی دات‌وان، در پی انتشار برخی اظهارات و ادعاها در فضای رسانه‌ای و از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه ای را به منظور شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی صادر کرد.
اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل گروه ارزش‌آفرینی دات‌وان

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه ارزش‌آفرینی دات‌وان، در پی انتشار برخی اظهارات و ادعاها در فضای رسانه‌ای و از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون توافق ایران با پلتفرم تلگرام و ارتباط احتمالی این گروه یا آقای بابک زنجانی با شرکت «نیکاپی»، بیانیه ای را به منظور شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی صادر کرد. متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

در واکنش به اظهارات اخیر درباره توافق ایران و تلگرام گروه ارزش‌آفرینی دات‌وان در پی ادعاهای مطرح‌شده از سوی احدی از نمایندگان مجلس پیرامون ارتباط این گروه یا آقای بابک زنجانی با شرکت «نیکاپی» و موضوعات مرتبط با توافق اخیر ایران با تلگرام، اعلام می‌کند:

۱. هرگونه ارتباط، مالکیت یا مشارکت میان گروه ارزش‌آفرینی دات‌وان یا آقای بابک زنجانی با شرکت «نیکاپی» و فرایندهای مرتبط با توافق مذکور به‌صورت شفاف تکذیب می‌شود.

۲. ادعاهای مطرح‌شده فاقد وجاهت بوده و انتشار مطالب غیرموثق می‌تواند موجب گمراهی افکار عمومی شود.

۳. گروه ارزش‌آفرینی دات‌وان با تأکید بر رویکرد کاملاً حرفه‌ای و شفاف خود، حق پیگیری حقوقی این موضوع از مسیرهای قانونی و مراجع ذی‌صلاح را برای صیانت از اعتبار و حقوق خود محفوظ می‌داند.

نوشته‌های مشابه
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها

دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر
با حضور سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد؛

دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر

تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی
نقش بومی‌سازی در رقابت‌ رسانه‌ای نوین؛

تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *