۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ محمدباقر فرهند، مدیرکل روابطعمومی و امور بینالملل استانداری البرز در نشست تبیین مسائل سیاسی استان و کشور که با حضور معاون سیاسی دفتر رئیسجمهور در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه رسانه در این استان گفت: هر صدایی که از بامداد تا شامگاه از رسانه پخش میشود و میگوید: «اینجا ایران است، صدای ما را از البرز میشنوید»، حامل پیامی برای همه مردم ایران کوچک است.
وی با اشاره به اینکه این پیام بیانگر اهمیت و ظرفیت والای این استان در عرصه ملی است، افزود: البرز با جمعیتی بالغ بر چهار میلیون نفر، سهمی معادل ۳.۲ درصد از اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است. فرزندان استان البرز، درخشانترین نیروهای علمی، صنعتی و دفاعی کشور هستند؛ کسانی که از دل شکوفههای گیلاس و دانههای گردو، فناوری را بیرون میکشند و آن را بر دوش پاسداران وطن مینهند تا از مرز و بوم ایران عزیز دفاع کنند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری البرز با اشاره به ظرفیت گسترده رسانهای این استان عنوان کرد: استان البرز در حال حاضر دارای ۱۰۰ پایگاه خبری، ۱۶ خبرگزاری فعال، ۲۰۰ نشریه محلی و الکترونیکی و ۱۳۰ نمایندگی نشریات سراسری کشور است. مرکز صدا و سیمای البرز نیز بهصورت فعال و همافزا در کنار دولت در استان فعالیت میکند و بهراستی میتوان گفت همچون برادری همراه در مسیر اطلاعرسانی صادقانه قرار دارد.
فرهند مطرح کرد: بیش از ۳۵۰ پایگاه اطلاعرسانی محلی در استان وجود دارد که برخی از آنها هنوز بهصورت رسمی ثبت نشدهاند، اما در یک فضای آزاد، نقادانه و رقابتی در حال فعالیت هستند. ما نقد منصفانه را میپذیریم و رسانههای همراه، دلسوز و منتقد را سرمایههای ارزشمند اجتماعی استان میدانیم. شورای اطلاعرسانی و شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان نیز بهصورت منسجم و پویا در حال فعالیت هستند.
وی اظهار کرد: سامانه تخصصی رصد و پایش اجتماعی، شبکههای اجتماعی و فضای رسانهای استان، اکنون بهصورت فعال و نظاممند عمل میکند و در سطح کشور یکی از نمونههای کمنظیر در حوزه تحلیل دادههای رسانهای بهشمار میرود. این موضوع نیز در شورای اطلاعرسانی دولت مورد تأیید و تحسین قرار گرفته است. روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی استان امروز با شتابی حرفهای در حال بهرهگیری از دانشهای نوین از جمله سواد رسانهای و هوش مصنوعی هستند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری البرز با اشاره به اینکه آنها درصدد هستند بتوانند جایگاه روابط عمومی را به معنای واقعی آن بازتعریف کنند، گفت: هدف از این حرکت، ارتقای تعلق اجتماعی، افزایش حس مسئولیت جمعی و در نهایت تقویت سرمایه اجتماعی نظام و دولت است. رسانههای این استان، بازوی فکری و فرهنگی مدیریت اجرایی البرز هستند و بدون تردید نقش مؤثری در ایجاد همدلی و همافزایی میان مردم و مسئولان ایفا میکنند.
دیدگاهتان را بنویسید