گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ دومین روز و اختتامیه پنجمین دوره رویداد ملی «بارش» صبح پنجشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۴ با حضور محمدطیب صحرایی مدیرکل حوزه شهردار تهران، حمیدرضا غلامزاده نطنزی سرپرست مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران و مهدی محمدی دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در مجموعه اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.
این رویداد که از روز گذشته چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۴ آغاز شده بود با هدف ارتقای جایگاه روابط عمومی در مدیریت شهری و تقویت همافزایی میان کلانشهرهای کشور برگزار میشود و تلاشی است برای گذار از رویکردهای سنتی اطلاعرسانی و شکلدهی به جریان تازهای از گفتوگو، یادگیری و همفکری در حوزه ارتباطات.
«بارش» به عنوان کارگاه ملی توسعه ارتباطات شهری بر سه محور اصلی آیندهپژوهی در روابط عمومی شهری، مدیریت ارتباطات در بحران و تحلیل چالشهای افکار عمومی در شهرداریها استوار است.
در روز گذشته در جریان مسابقات این رویداد، تیمهای شرکتکننده در قالب چالشهای تخصصی به ارائه دستاوردها و راهکارهای خود پرداختند.
موضوعاتی همچون رسانه در مدیریت بحران، برندینگ شهری، مدیریت افکار عمومی، طراحی کمپین، برنامهریزی رسانهای و تولید محتوا، برندسازی شخصی، مقابله با شایعات و روایتسازی در شبکههای اجتماعی از جمله محورهای چالشهای مسابقات بود.
در این دوره، ۲۸ تیم از کلانشهرها و مناطق مختلف شهرداری تهران حضور داشتند که از میان آنها میتوان به مناطق ۱، ۶، ۸، ۹، ۱۰، ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲ اشاره کرد. همچنین تیمهایی از شهرداریهای اصفهان، قم، مشهد، همدان، کرج، اهواز، بندرعباس، کرمان، تبریز، زنجان، زاهدان، رشت و اردبیل در این رویداد شرکت کردند.
در روز گذشته، ۱۲ تیم از مجموع ۲۸ تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند. تیمهای نهایی از مناطق ۵، ۸، ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۲ شهرداری تهران و همچنین از شهرداریهای کرمان، قم، اصفهان، کرج، مشهد و اهواز بودند.
مهدی محمدی، دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در اختتامیه رویداد بارش با اشاره به برگزاری بارش ویژه مدیران و پرسنل روابط عمومی شهرداریها بیان داشت: این رویداد با حضور ۲۸ تیم از ۱۱ کلانشهر و به همت شهرداری تهران و کمیسیون ارتباطات کلانشهرها برگزار شد.
با توجه به نقش محوری روابط عمومی در موفقیت سازمانها و سرعت تغییرات در فضای رسانهای و چالشهای مدیریت شهری، این برنامه طراحی و اجرا شد تا بستری مناسب برای توسعه مهارتهای شما عزیزان در حوزه مدیریت شهری و روابط عمومی فراهم شود.
دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ادامه داد: این رویداد در فضایی کاملاً تعاملی و آموزشی برگزار شد تا اهدافی همچون تقویت کار تیمی، ارتقای توانمندی در مدیریت بحران و بهبود ارتباطات در شهرداریها محقق شود.
امیدوارم برگزاری این دوره باعث ارتقای مهارت شما و خدمت بهتر به مردم عزیز ایران اسلامی گردد.
در پایان، از میان ۱۲ تیمی که به مرحله نهایی راه یافته بودند، تیم «هشت در خان» از منطقه ۸ مقام اول، تیم «نوآ» از منطقه ۱۹ مقام دوم، تیم «پیشاهنگ» از مشهد مقام سوم، تیم «بچههای فلاح» از منطقه ۱۷ مقام چهارم و تیمهای «سهپنجتا» از منطقه ۱۵ و «سنجوبنجو» از کرمان مقام پنجم را کسب کردند و جوایز نقدی به آنها اهدا شد.
همچنین ۱۸ کارت طلایی به ۱۸ نفر از شرکتکنندگان در این رویداد اهدا شد و از تیمهای «آوای بندر» از بندرعباس، «پل سفید» از اهواز و «۲۲پرایم» از منطقه ۲۲ نیز تقدیر به عمل آمد.
دیدگاهتان را بنویسید