کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومی
چرا هوش هیجانی کلید موفقیت مدیران آینده به حساب میآید؟به گزارش آژانس خبری پی آر؛ با امضای تفاهمنامه همکاری میان انجمن روابطعمومی استان تهران و دانشکده خبر، مسیر تازهای برای توسعه همکاریهای علمی، آموزشی و حرفهای در حوزه روابطعمومی آغاز شد.
این تفاهمنامه توسط محمدرضا پارسیان رئیس انجمن روابطعمومی استان تهران و سمیه یوسفی رئیس دانشکده خبر به امضا رسید.
هدف از این تفاهمنامه ارتقای سطح دانش، مهارت و بینش فعالان روابطعمومی و تقویت ارتباط میان جامعه صنفی و بدنه علمی این حوزه است.
این همکاری همچنین با هدف توسعه فرهنگ ارتباطات حرفهای در سازمانها، ارتقای توانمندی دانشجویان و کارشناسان روابطعمومی و گسترش فعالیتهای پژوهشی و آموزشی مشترک طراحی شده است.
براساس این تفاهم نامه طرفین در محورهای متنوعی از جمله تبادل تجربیات، منابع علمی و آموزشی، تدوین و انتشار آثار علمی، پژوهشی و تخصصی مشترک در حوزه روابط عمومی، برگزاری همایشها، سمینارها، نشستهای تخصصی، جشنوارهها، رویدادهای علمی و کارآفرینی و دورهها و کارگاههای آموزشی در حوزه روابط عمومی با مشارکت اساتید، دانشجویان مشارکت خواهند کرد.
در این تفاهمنامه همچنین انجام پروژههای پژوهشی و مطالعاتی در موضوعات مرتبط با روابط عمومی و ایجاد فرصتهای کارآموزی و کارورزی برای دانشجویان رشته روابط عمومی در سازمانها و شرکت های عضو انجمن و نیز معرفی فرصتهای شغلی و پروژهای به دانشجویان رشته روابطعمومی پیشبینی شده است.
انجمن روابطعمومی استان تهران به عنوان نهاد صنفی فعال در حوزه روابطعمومی و دانشکده خبر به عنوان یکی از مراکز معتبر علمی این حوزه، ابراز امیدواری کردند که این همکاری گامی مؤثر در توسعه روابط عمومی حرفهای در سازمانها و نهادهای باشد.
گفتنی است، نمایندگی انجمن روابطعمومی ایران در استان تهران به عنوان پیشران توسعه حرفهای روابطعمومی، با هدف ایجاد ارتباط مؤثر با تصمیمسازان اکوسیستم سنتی و استارتاپی و ارتقای سطح دانش شبکه فعالان، از آذرماه ۱۴۰۳ آغاز به کار کرده است.



دیدگاهتان را بنویسید