چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ این مقاله که در پایگاه رسمی این انجمن بینالمللی (ایپرا) در دسترس عموم قرار گرفته است، به بررسی نقش کلیدی هیئت مدیره در حفظ و بازسازی اعتبار سازمانی، به ویژه در مواجهه با بحرانهای ارتباطی میپردازد.
در چکیده این مقاله آمده است: در عصر دیجیتال، که شفافیت و سرعت انتشار اطلاعات به سطحی بیسابقه رسیده است، اعتبار سازمانی به یکی از راهبردیترین داراییها تبدیل شده است.
باقری در این نوشتار با تحلیل احساسات عمومی، پویاییهای رسانهای و اهمیت پاسخگویی اخلاقی، نشان میدهد که چگونه تصمیمهای سطح هیئتمدیره، ادراک عمومی را هم در شرایط بحران و هم در شرایط عادی تحت تأثیر قرار میدهد.
این مقاله بر ضرورت حضور متخصصان ارتباطات در رهبری راهبردی، استفاده از ابزارهای ارزیابی اعتبار و ترویج فرهنگی معطوف به حفظ اعتبار در سراسر سازمان تأکید میکند.
باقری در بخشی از مقاله خود خاطرنشان میکند: اشتباه رایج در شرایط بحرانی، پاسخ با تأخیر یا سکوت سازمانی است.
هیئتمدیره باید برای ارائه پیامهایی منسجم، صادقانه و مسئولانه، با تیمهای روابط عمومی، حقوقی، منابع انسانی و عملیات همکاری نزدیک داشته باشد.
وی در ادامه میافزاید: در بسیاری از موارد، نحوه پاسخگویی سازمان به بحران، از خود بحران مهمتر است.
اگر هیئتمدیره بتواند صداقت، همدلی، پاسخگویی و اقدامات concrete را در ارتباطات خود منتقل کند، میتواند اعتماد عمومی را حفظ یا حتی بازسازی کند.
مقاله باقری نقش هیئتمدیره در مدیریت اعتبار را تنها به لحظات بحران محدود ندانسته و تصریح میکند که در شرایط عادی نیز تصمیمهای راهبردی آنان در مورد ارزشهای سازمانی، فرهنگ داخلی، انتصابات، سیاستهای مسئولیت اجتماعی و تعامل با رسانه، تصویر عمومی شرکت را شکل میدهد.
انتشار این مقاله در یک نهاد معتبر بینالمللی، نشاندهنده توجه جامعه جهانی روابطعمومی به دیدگاههای متخصصان ایرانی و اهمیت مدیریت راهبردی اعتبار در سطح هیئتمدیره است.
دیدگاهتان را بنویسید