کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومی
چرا هوش هیجانی کلید موفقیت مدیران آینده به حساب میآید؟
آیا هوش مصنوعی میتواند خطرناک باشد؟
روابط عمومی قهرمان مهجور اما کلیدی سازمانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ بخش مهمی از این فهرست بر توانایی هوش مصنوعی در ساختاربندی محتوا، شناسایی ریسکها و ارتقای وضوح تاکید دارد. همچنین ابزارهای هوشمند میتوانند دیدگاههای مختلف و نقدهای احتمالی را شبیهسازی کنند تا پیامها قویتر و حرفهایتر شوند.
نتیجه این است که هر متخصص روابطعمومی با استفاده از این پرامپتها میتواند سرعت، دقت و کیفیت خروجی خود را بهطور چشمگیری ارتقا دهد.
بسیاری از متخصصان روابطعمومی امروز پرامپتهای روزمره خود را دارند؛ پرامپتهایی که کار را سریعتر، دقیقتر و حرفهایتر پیش میبرند. اما در این فهرست، از درخواستهای ساده مثل «لطفاً این را بنویس» فاصله گرفتهایم و سراغ پرامپتهایی رفتهایم که در استراتژی، تحقیق، تحلیل رسانهای، ویرایش، ارزیابی و حتی داستانپردازی واقعی کمک میکنند.
در یک نظرسنجی از کاربران لینکدین، بیش از ۱۰۰ متخصص شرکت کردند. نتیجه این مشارکت، انتخاب ۳۰ پرامپت کاربردی است که میتوانند نقطه آغاز کار حرفهایتر با هوش مصنوعی در روابطعمومی باشند.
بررسی تمام مقالات یک خبرنگار در یک سال گذشته و تحلیل موضوعات، زاویهها و الگوهای خبری او.
دریافت پنج خبر اول روز از منبع Techmeme برای شروع تحلیلهای روز.
پیشنهاد تیترهای جذاب برای ایمیلرسانی به خبرنگاران.
تحلیل اینکه چرا یک ایده ممکن است از دیدگاه خبرنگار یا مشتری جذاب نباشد.
تحلیل پرسشهایی که بازاریابان برند درباره یک موضوع میپرسند و استفاده از آنها برای ساختاربندی محتوا.
بررسی پیشفرضها، نقدها و ریسکهای احتمالی یک متن پیش از انتشار.
درخواست از هوش مصنوعی برای آموزش نحوه استفاده از خودش در یک سناریوی مشخص.
شبیهسازی مخالفت یک منتقد با پیام سازمان و شناسایی نقاط کور پیام.
مقایسه داستان برند با رقبای فرضی برای برجستهسازی مزیتهای واقعی.
دریافت توصیههایی برای افزایش وضوح، دقت و جذابیت بدون نیاز به نسخه نمونه.
بهینهسازی متن از نظر خوانایی.
بررسی انطباق با استاندارد نگارشی مرجع.
دریافت بازخورد صریح و شفاف برای ارتقای نسخههای اولیه.
تبدیل متن به ساختار استاندارد موردنیاز فایلهای متنی رسمی همراه با بولتگذاری.
ارزیابی شفافیت و منطق متنهای خام و اولیه.
بررسی برداشت احتمالی ذینفعان از یک ایمیل بازاریابی.
نظمدهی به افکار و یادداشتهای پراکنده.
شناسایی قسمتهایی از محتوا که ممکن است سوءبرداشت ایجاد کنند یا حساسیتزا باشند.
پرسشگری از کاربر برای فهم دقیقتر مسئله اصلی.
بازنویسی مسئله برای تبدیل شدن به یک پرامپت دقیق و پیشرفته.
بررسی میزان انطباق یک اسکریپت ویدیویی با سند مرجع.
تحلیل و اصلاح ایدههایی که قبلاً با هوش مصنوعی تولید شدهاند.
بازنویسی متن بدون استفاده از نیمخط یا نشانههای زائد.
جستوجوی پنج مقاله معتبر و بهروز (کمتر از ۹ ماه) از منابعی مانند Axios و Harvard Business Review.
الزام پاسخگو به ذکر منبع در تمام خروجیها.
تحلیل موضوعات پرمخاطب صنعت هدف در اخبار و وبلاگها.
بررسی وجود هر نوع داده ساختگی و ارائه منابع معتبر جایگزین.
تعریف نقش و موضوع برای تولید یک گزارش طبقهبندیشده با منابع مربوط به یک بازه زمانی مشخص.
تحلیل یک موضوع از دیدگاه طرفدار، منتقد و بیطرف در سطح علمی بالا.
دیدگاهتان را بنویسید