کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومی
چرا هوش هیجانی کلید موفقیت مدیران آینده به حساب میآید؟
آیا هوش مصنوعی میتواند خطرناک باشد؟
روابط عمومی قهرمان مهجور اما کلیدی سازمانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ محمدرضا نوروزپور در نشست سالانه روابط عمومی های اتاق بازرگانی سراسر کشور در زنجان، افزود: لازمه ورود به ساحت مسأله محوری، اشرافیت اطلاعاتی و درک صحیح از پیچیدگی های دنیای امروز است که هر لحظه ابعاد جدیدی می یابد.
وی یادآور شد: روابط عمومی ها و خبرگزاری ها علاوه بر دادن خبر به بهترین نحو ممکن باید به فکر حل مسأله ای هرچند کوچک از مسائل موجود کشور باشند.
نوروزپور با بیان اینکه کشور درگیر مشکلات اقتصادی بزرگی است، اظهار داشت: همه مسوولان کشور اقتصاد را بزرگترین و اصلیترین موضوع کشور می دانند که حل آن بسیاری از چالشهای کشور را رفع خواهد کرد.
وی تصریح کرد: اتاقهای بازرگانی باید به کمک و همراهی رسانه ها تصویر سرمایه، ثروت، سرمایه گذاری و کارآفرینی را که سالیان سال تحت بمباران اندیشه های نادرست و بدنامی است اصلاح کنند.
نوروزپور تاکید کرد: جایگاه سرمایه داران هنوز هم در شعر، ادبیات و سینما آنگونه که شایسته است نشان داده نمی شود در حالیکه باید تصویر درستی از سرمایه و سرمایهگذاری به جامعه ارایه داد.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه داران و کارآفرینان باید به عنوان قهرمانان در جامعه معرفی شوند که در این صورت بسیاری از مسایل این حوزه حل می شود.
نوروزپور گفت: همچنین روابط عمومی اتاق های بازرگانی باید سرمایه گذاری را از موضوع عرشی و دست نیافتنی به موضوعی دست یافتنی معرفی کنند تا همه مردم راههای ثروتمند شدن را یاد بگیرند.
وی افزود: باید به درستی تبیین شود که سرمایهگذاری تنها فعالیت در شرکتها و کارخانجات پرطمطراق نیست بلکه کسب و کارهای کوچک و محلی میتوانند ثروت آفرین باشند.
نوروزپور همچنین با بیان اینکه اعتمادسازی رکن رکین توسعه اقتصادی است، ادامه داد: امروز جامعه از امنیت روانی مناسبی برخوردار نیست و افراد نمیتوانند برای آینده خود پیش بینی های لازم را انجام دهند.
وی تاکید کرد: مهمترین اقدام برای اعتمادسازی، جلوگیری از ضریب دادن به اخبار منفی و ناامید کننده است چراکه این امر روان افراد جامعه را متزلزل میکند.
نوروزپور گفت: بزرگنمایی اخبار منفی روانها را فرسوده میکند و ما را از رسیدن به اهداف خود باز میدارد.
دیدگاهتان را بنویسید