کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومی
چرا هوش هیجانی کلید موفقیت مدیران آینده به حساب میآید؟
آیا هوش مصنوعی میتواند خطرناک باشد؟
روابط عمومی قهرمان مهجور اما کلیدی سازمانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ این رویداد که به عنوان یکی از مهمترین گردهماییهای تخصصی حوزه ارتباطات سازمانی امسال با حضور گسترده کارشناسان، اساتید، مدیران ارتباطات و فعالان عرصه روابطعمومی در گلستان برگزار خواهد شد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان، با تاکید بر اهمیت توسعه دانش ارتباطی در نهادها و سازمانهای کشور گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی علمی و فناورانه، تقویت دانش کاربردی روابطعمومی را یکی از ضرورتهای امروز مدیریت در کشور میداند.
محمد شریفزاده اظهار داشت: حمایت از کنگره ملی روابطعمومی ایران در گلستان به این دلیل انجام شده است که این رویداد میتواند جریانساز باشد و سطح حرفهایگری را در این حوزه ارتقا دهد.
وی با اشاره به ظرفیتهای دانشگاهی و پژوهشی جهاد دانشگاهی اعلام کرد که این نهاد آماده همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی با بخشهای مختلف اجرایی کنگره است و تلاش میکند نقش مؤثری در تقویت گفتمان علمی و حرفهای روابطعمومی در کشور داشته باشد.
سرپرست خبرگزاری ایسنا در گلستان، نیز با تاکید بر رسالت رسانهای این خبرگزاری گفت: ایسنا همواره پشتیبان رویدادهای علمی، تخصصی و نوآورانه کشور بوده است.
علی شاهینی اظهار داشت: حمایت از کنگره ملی روابطعمومی ایران گامی در جهت تقویت جریان اطلاعرسانی، ترویج رفتار حرفهای و کمک به ایجاد تصویر دقیق از اهمیت روابطعمومی در ساختارهای مدیریتی است.
وی تأکید کرد که ایسنا در سطح ملی و استانی پوشش خبری گسترده و شفاف از برنامهها، نشستها، سخنرانیها و نتایج این کنگره را در دستور کار قرار داده است.
ایسنا تلاش خواهد کرد جامعه تخصصی و افکار عمومی را به شکل موثر در جریان ظرفیتها و خروجیهای این رویداد قرار دهد.
برگزاری این کنگره در گلستان، فرصتی برای معرفی توانمندیهای علمی و رسانهای استان و همچنین بسترسازی برای ارتقای جایگاه روابطعمومی در نهادهای دولتی و خصوصی است.
حضور جهاد دانشگاهی و ایسنا به عنوان دو بازوی معتبر علمی و رسانهای، میتواند موجب افزایش سطح کیفی برنامهها، تقویت ادبیات تخصصی این حوزه و جلب اعتماد و مشارکت گستردهتر فعالان این عرصه شود.
کنگره ملی روابطعمومی ایران با محورهایی چون آیندهپژوهی ارتباطات، هوش مصنوعی در روابطعمومی، حکمرانی رسانهای، اخلاق حرفهای و مدیریت افکار عمومی برگزار میشود و انتظار میرود نقش مهمی در بهروزرسانی ادبیات مدیریتی کشور در حوزه ارتباطات سازمانی ایفا کند.
دیدگاهتان را بنویسید