روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانهای
روابطعمومیها پل ارتباطی مردم و مدیران باشند
جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
رسانه و روابط عمومی سبز دو عنصر کلیدی در تحقق توسعه پایدار
قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
نشان مدیر ارشد ارتباطگستر به فولاد هرمزگان رسید
کسب تفاهم و وفاق در جامعه پایه و اساس روابط عمومی است
جایزه بهترین روابط عمومی به همراه اول رسید
روابطعمومی سازمان فرهنگی هنری تهران در مسیر مهارتآموزی رسانهای
روابط عمومی شرکت آب و نیرو پرچمدار روایت ۳۶ سال دستاورد
فرصتهای سوخته فجر جهانی؛ ساختار، زمانبندی و روایتسازی
سرپرست اداره تبلیغات و برندسازی شهری کرج معرفی شد
۲۰ چهره برتر و تأثیرگذار در حوزه هوش مصنوعی
تاکید بر اهمیت شفافسازی خدمات بانکی و تقویت اطلاعرسانی
روابطعمومی خط مقدم روایتگر امنیت غذایی کشور است
انتصاب سرپرست روابطعمومی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
سرپرست روابطعمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
برگزاری بیست و یکمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
انسان و هوش مصنوعی شریک خلاق یکدیگرند
یادداشت معناشناسانه برای کمپین تبلیغاتی به شکوه پاسارگاد
ساعات کاری ادارات در زمستان ۱۴۰۴ تغییر کرد+سند
اطلاع رسانی در بحران؛ تشنگی خبری، فرصت بزرگ روابط عمومی
هشدار و دعوت روابطعمومی آبفای تهران به نصفکردن مصرف
توضیحات روابط عمومی شرکت عمران کیش به حواشی ماراتن کیش
بررسی نقش روابطعمومیها در تقویت اعتماد عمومی
واکنش روابطعمومی بانک مرکزی به حواشی عکس جنجالی فرزین
بازدید مدیر روابطعمومی وزارت بهداشت از مرکز انتقال خون
سرپرست روابطعمومی سازمان حفاظت محیطزیست منصوب شد
وبینار «روابطعمومی و مسئولیت اجتماعی» برگزار میشود
از خیرخواهی قیّممآبانه تا تأثیرگذاری حیاتی؛ CSR در مسیر تعالی
گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد به گزارش آژانس خبری پی آر؛ مسعود پزشکیان در پیامی به اختتامیه «بیست و یکمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی» یکی از ارکان و اصول اصلی روابط عمومیها را کسب تفاهم از طریق گفتوگو، اقناع و وفاق در جامعه دانست.
وی اظهار داشت: کارویژههایی که از نیازهای امروز نظام حکمرانی کشور است.
لذا ظرفیت حل اختلاف، تمرکز بر اشترکات، بسط گفتوگو و اهتمام در رضایتمندی مردم، به این حرفه ماهیتی ارزشمند بخشیده است.
در جهان امروز روابط عمومیها در نقشی فراتر از دانش و حرفه، با استفاده روزافزون از علم و فناوری، به ویژه فناوریهای ارتباطی جدید و رسانههای نوظهور، در اطلاعرسانی به موقع، روشنگری و تنویر افکار عمومی نقشی مهم و سازنده ایفا میکنند.
ماهیت روابط عمومیها نشان میدهد که این حرفه، نگاه مردممدارانه داشته و همواره در راستای آسایش و آرامش جامعه، اهتمام میورزند و شکلگیری آن نیز بر پایه خدمت به مردم بوده است.
یکی از ارکان و اصول اصلی روابط عمومیها، کسب تفاهم از طریق گفتوگو، اقناع و وفاق در جامعه است.
کارویژههایی که از نیازهای امروز نظام حکمرانی کشور است.
ظرفیت حل اختلاف، تمرکز بر اشترکات، بسط گفتوگو و اهتمام در رضایتمندی مردم، به این حرفه ماهیتی ارزشمند بخشیده است.
بدیهی است کارکردهای روابط عمومی صرفا به دوره صلح مربوط نمیشود.
در مدیریت و عبور از بحرانها از طریق روحیهبخشی، افزایش تابآوری، دفاع از مواضع و ارزشهای حیاتی جامعه و روایتگری نقش بارز و برجستهای دارند.
ما این وضعیت را در جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه کشورمان به وضوح دیدیم .
دستاندرکاران روابط عمومیها در کنار نیروهای نظامی و امدادی، اقدامات مهمی در عرصه افکار عمومی انجام دادند.
اما آنچه اهمیت بیشتری دارد، کمک به حفظ وضعیت عادی، آمادگی پیش از بحران، ایفای نقش حداکثری در زمان بحران و کمک به بازگشت به وضعیت عادی در پسابحران است.
روابط عمومیها باید برای وضعیتهای مختلف راهبردهای مشخصی داشته باشند.
این یک ضرورت است تا در بحران، غافلگیر نشویم و بتوانیم با افزایش توان پیشبینی، حداکثر اثربخشی را در چنین موقعیتهایی داشته باشیم.
از روابط عمومیها انتظار میرود همواره تعاملی مبتنی بر احترام و تکریم با مردم داشته باشند.
در این صورت است که میتوانند با جلب اعتماد مردم از موهبت همراهی آنان در مواقع ضروری بهرهمند باشند.
قدرت نرمافزاری خود را برای رویارویی با بحرانهای احتمالی تقویت کنند.
در پایان، مراتب تشکر خود را از برگزارکنندگان این رویداد اعلام داشته، برای همه دستاندرکاران روابط عمومی در ایران و جهان، آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.
دیدگاهتان را بنویسید