چهارشنبه / ۲۶ آذر / ۱۴۰۴ Wednesday / 17 December / 2025
×
برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محوریت تبلیغات و روابط عمومی مدرن
در سومین روز بیست‌ویکمین نمایشگاه تبلیغات؛

برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محوریت تبلیغات و روابط عمومی مدرن

در سومین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی؛

اطلس توانمندی‌های روابط‌عمومی فولاد مبارکه رونمایی شد

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی گروه فولاد مبارکه با محوریت شناخت ظرفیت‌های ارتباطی، تبادل تجربه و رونمایی از ابزارهای نوین مدیریت رسانه برگزار شد.
اطلس توانمندی‌های روابط‌عمومی فولاد مبارکه رونمایی شد

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ سومین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در باشگاه فرهنگی‌ورزشی فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

در این نشست، مدیران روابط‌عمومی ضمن بازدید از موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با دستاوردها و افتخارات این مجموعه فرهنگی‌ورزشی که با بیش از ۲۳۰۰ ورزشکار در ۶۸ تیم به‌عنوان بزرگ‌ترین باشگاه ورزشی در جهان شناخته می‌شود، آشنا شدند.

مدیران حاضر در نشست به تبادل تجربیات خود در حوزه روابط‌عمومی پرداختند.

در بخش پایانی برنامه، در قالب فعالیت‌های ورزشی، تعامل و همدلی بیشتری میان مجموعه‌ها شکل گرفت.

در ادامه، از اطلس توانمندی‌های روابط‌عمومی گروه فولاد مبارکه رونمایی شد.

در این طرح پژوهشی طی یک ماه و نیم گذشته و بر اساس سه منبع داده شامل خوداظهاری‌ها در سامانه دیده‌بان، اسناد ارائه‌شده و مجموعه‌ای از مصاحبه‌های آنلاین با همکاران تهیه شده است.

همچنین پنل BI و هوش سازمانی فعالیت‌های رسانه‌ای گروه معرفی شد.

سامانه‌ای که به‌صورت روزانه نمایی کامل از تمامی خروجی‌های خبری، رسانه‌ای و تولید محتوای شرکت‌ها ارائه می‌دهد و امکان پایش، تحلیل و ارزیابی مستمر عملکرد رسانه‌ای را برای مدیران روابط‌عمومی فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *