فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ علاوه بر این، بخش بزرگی از شرکتکنندگان خواستار ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در زمان تدریس یا در کلاس شدند. در این مطالعه بیش از هزار نوجوان و جوان بین ۱۴ تا ۲۰ سال مورد پرسش قرار گرفتند.
بر اساس این نظرسنجی، ۶۹ درصد نوجوانان روزانه بیش از دو ساعت از رسانههای اینترنتی مانند تیکتاک یا اینستاگرام استفاده میکنند. ۲۷ درصد حتی گفتند روزانه دستکم پنج ساعت وقت خود را صرف این پلتفرمها میکنند. در این میان، دختران بیشتر از پسران و همچنین نوجوانان با سطح تحصیلی متوسط و پایین بیشتر از نوجوانان با تحصیلات بالاتر درگیر این مسئلهاند. در عین حال، ۶۱ درصد نوجوانان اذعان کردند که زمان زیادی در این شبکهها میگذرانند و احساس میکنند که وظایف دیگرشان را نادیده میگیرند.
بیشتر نوجوانان هنگام استفاده از این رسانهها احساسات مثبتی چون شادی (۸۳ درصد)، کنجکاوی (۸۱ درصد) و آرامش (۶۷ درصد) را تجربه میکنند.
اما همزمان، ۴۶ درصد از طردشدن و بیاعتنایی و ۲۹ درصد از فشار اجتماعی خبر دادهاند. دختران جوان بهطور چشمگیری بیشتر از پسران تحت تأثیر مقایسههای اجتماعی قرار دارند (۵۲ درصد در مقابل ۳۱ درصد). همچنین، آنها بسیار بیشتر از پسران گزارش دادهاند که بهطور منظم با محتوای عاطفی و آزاردهنده مواجه میشوند (۴۶ درصد در مقابل ۲۷ درصد).
بر اساس نتایج این نظرسنجی، اکثریت نوجوانان نمیتوانند استفاده خود را محدود کنند. ۷۳ درصد وقت بیشتری را صرف میکنند از آنچه میخواهند. ۵۶ درصد مایلند کمتر از رسانههای اجتماعی استفاده کنند اما قادر به این کار نیستند. ۷۰ درصد دختران و زنان جوان گفتهاند به همین دلیل امور دیگرشان را نادیده میگیرند، در حالی که این نسبت در میان پسران جوان تنها ۵۳ درصد است.
نوجوانان موافق ممنوعیت تلفن همراه در مدارس
در اکثر مدارس نوجوانان، ممنوعیت کامل یا گسترده استفاده از تلفن همراه برقرار است. با این حال، ۶۰ درصد از شرکتکنندگان خواهان ممنوعیت کامل در کلاس یا زمان تدریس بودند.
اما تنها نیمی (۴۹ درصد) از دانشآموزان و کارآموزان گفتهاند که در مدرسه آموزش مسئولانه و معناداری برای استفاده از رسانههای اجتماعی دریافت میکنند. در مقابل، اکثریت بیش از ۸۰ درصد خواهان گسترش آموزشهای رسانهای هستند؛ از جمله واحدهای درسی ویژه برای استفاده بهتر از رسانههای اجتماعی، پروژههای مشخص در مدارس و توصیههای تخصصی.
انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید