فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پیآر؛ سرعت تغییر در صنعت روابط عمومی مانند گلوله برفی است که با شتاب بیشتری به سمت پایین تپه میغلتد. این سرعت تغییرات تنها مختص روابط عمومی نیست بلکه در تمام زمینههای بازاریابی، تجارت و اقتصاد مشاهده میشود. به رغم این تغییرات سریع، آژانسهای روابط عمومی در سال گذشته شاهد رشد ۵ درصدی در مقایسه با ۱۲ ماه گذشته بودند.
این رشد به دلایل مختلفی رخ داده است؛ از جمله ۶۰ انتخاباتی که در سال ۲۰۲۴ در سراسر جهان برگزار شد، به ویژه انتخابات ایالات متحده، که نیاز به استراتژیهای ارتباطی پیچیدهتر را افزایش داده است.
از طرف دیگر، درخواستهای مشتریان برای مشاوران ارشد در حوزه روابط عمومی به دلیل پیچیدگیهای دنیای امروز و ضرورت کمک در پیمایش این دنیای پیچیده و پرخطر افزایش یافته است. همچنین، تحولات تجاری و سازمانی پیرامون هوش مصنوعی به سرعت در حال شکلگیری است. این فناوری در حال متحول کردن صنعت روابطعمومی است و مشتریان انتظار دارند که آژانسهای روابط عمومی بتوانند به سرعت و در مقیاس وسیع عمل کنند.
در این دوران که با انقلاب دائمی، تعرفهها و اختلال در شرکتها همراه است، نکتهای دلگرمکننده وجود دارد: روابط عمومی بیش از هر زمان دیگری توسط مدیران ارشد و مدیرعاملها ارزشگذاری میشود.
با وجود کاهش منابع در سایر بخشها، درآمدهای صنعت روابط عمومی همچنان در حال افزایش است. این صنعت با وجود چالشهای موجود، در حال سازگاری با تغییرات و تحولات سریع است و این وضعیت در آیندهای نزدیک بسیار متفاوت خواهد بود.
روابط عمومی در این دوران تغییرات سریع و تحولات فناوری نقشی حیاتی ایفا میکند. صنعت روابط عمومی نه تنها در دوران بحرانها و تحولات سیاسی و اقتصادی بلکه در راستای بهرهبرداری از فرصتهای فناوری مانند هوش مصنوعی نیز باید خود را به سرعت تطبیق دهد. این صنعت با حفظ و گسترش استراتژیهای کارآمد، به رشد خود ادامه میدهد و به نظر میرسد که در آیندهای نزدیک تغییرات بیشتری را تجربه خواهد کرد.
دیدگاهتان را بنویسید