فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ این هفته چند تغییر مهم در اسنپچت، فیسبوک، اینستاگرام، تیکتاک و پینترست اعلام شد که میتواند مدیریت محتوا، تبلیغات و ایمنی کاربران را تحتتأثیر قرار دهد. در ادامه، مروری کامل بر این تغییرات خواهیم داشت.
اسنپچت
طرحهای ذخیرهسازی خاطرات: اگر حجم «خاطرات» کمتر از پنج گیگابایت باشد، تغییری رخ نمیدهد. اما کاربرانی که بیش از این میزان ذخیره دارند باید به طرحهای پولی ارتقا دهند. گزینهها شامل صد گیگابایت، دویستوپنجاه گیگابایت و پنج ترابایت است. هزینه ماهانه بین دو تا شانزده دلار اعلام شده است.
قابلیت «با استیکر بگو، هر جا»: کاربران میتوانند کتابخانه استیکرهای اسنپچت را در پیامرسانها و صفحهکلید ویژه تلفن همراه خود نیز بهکار ببرند.
فیسبوک و اینستاگرام (متا)
محافظتهای جدید برای حسابهای نوجوانان: محدودیت در نمایش محتوا، کنترل بیشتر پیامهای خصوصی و کاهش دسترسی افراد ناشناس به حسابهای نوجوانان.
برنامه همکاری با مدارس: امکان گزارش مشکلاتی مانند آزار و قلدری اینترنتی با تعهد پاسخگویی ظرف ۴۸ ساعت.
آموزش ایمنی اینترنتی: دوره آموزشی برای دانشآموزان متوسطه و نسخه همتایان برای دبیرستان در زمینه تشخیص سوءاستفاده و استفاده ایمن از شبکههای اجتماعی.
گزینه بدون تبلیغ در بریتانیا: کاربران بالای ۱۸ سال میتوانند با پرداخت سه تا چهار یورو در ماه، از نسخه بدون تبلیغ فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنند.
تیکتاک
ادامه فعالیت در آمریکا: با توافق جدید، سرورهای تیکتاک تحت مدیریت سرمایهگذاران آمریکایی و با نظارت یک هیئت امنیتی و سایبری اداره خواهد شد. این توافق نگرانیها درباره امنیت دادههای کاربران آمریکایی را رفع کرده است.
ویژگیهای تازه برای کارزارهای خیریه:
تقویت کمکرسانی: دنبالکنندگان میتوانند کارزارهای خیریه را با برچسب یا پیوند ویژه در پستهای خود بازنشر کنند.
فهرست کارزارها: کاربران میتوانند بهآسانی کارزارهای خیریه فعال را مرور و در آنها مشارکت کنند.
پینترست
تبلیغات «بالای جستجو»: تبلیغات در ده نتیجه نخست جستجو و در بخش «پینهای مرتبط» نمایش داده میشود. آزمایش داخلی نشان داده است که این جایگاهها ۲۹ درصد نرخ کلیک بیشتر و ۳۲ درصد احتمال جذب مشتری جدید بالاتر دارند. همچنین ۹۶ درصد جستجوها بدون برند هستند که فرصتی طلایی برای جذب مشتریان در ابتدای مسیر خرید فراهم میکند.
ابزارهای تبلیغاتی تازه:
تبلیغات موجودی محلی: نمایش قیمت و موجودی لحظهای فروشگاههای نزدیک کاربر.
شبکه ارتباطی رسانه: اتصال دادههای خردهفروشان و اطلاعات خرید مستقیم به سامانه تبلیغات پینترست برای هدفگیری دقیقتر.
از طرحهای ذخیرهسازی جدید در اسنپچت تا گزینههای ایمنی متا برای نوجوانان، از شفافسازی وضعیت تیکتاک در آمریکا تا جایگاههای تبلیغاتی تازه در پینترست، این هفته ابزارهای متنوعی برای برندها و کاربران فراهم شد تا تجربهای امنتر و مؤثرتر در فضای مجازی داشته باشند.
انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید