برگزاری جلسه شورای هماهنگی روابطعمومیهای اقتصادی استان تهران
راهکارهای پذیرش هوش مصنوعی توسط متخصصان روابط عمومی
راهکاهای اثربخش برای دستیابی به موفقیت با هوش مصنوعی
نقش هوش مصنوعی و مدیریت محتوا در آینده روابطعمومی
نیما رساپور کارشناس برتر روابطعمومی سال ۱۴۰۴ شد
روابط عمومیها، چشمان بینای ستاد مرکزی در استانها هستند
وقتی نقش روابط عمومی گسترش مییابد اما انتظارات ثابت میماند
آینده روابط عمومی در جهان پس از چت جیبیتی
چرا آینده هوش مصنوعی در حوزه ارتباطات نیازمند انسانها است؟
نقش کلیدی روابط عمومیها در جنگ رسانهای دشمن
نشر اخبار امیدبخش مهمترین راهکار رسانهها است
پاسخگویی به مسوولیتپذیری مدیران و روابطعمومیها وابسته است
کتاب استاندارد مدیریت روابط عمومی تجاری رونمایی شد
تعرفه مکالمه و پیامک تلفن همراه گران شد
روابط عمومیها باید زبان مردم و جریانساز امید در جامعه باشند
۲ لوح تقدیر به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد
مجید اخوان سرپرست روابط عمومی هواپیمایی کشوری شد
انتخابات شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان ایلام برگزار شد
از جام جهاننما تا انقلابهای پلتفرمی و میان حوزه ای تو در تو
چگونه روابطعمومی پیشنگر هزینه بحران را کاهش میدهد؟
توانمندسازی روابطعمومیها، کلید مقابله با اخبار نادرست
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط عمومی به شرکت پخش
اعتماد به برنامههای دولت، شرط اثرگذاری روابطعمومیهاست
مدیر روابط عمومی شرکت فنی و ساختمانی “تهران جنوب” معرفی شد
هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامههای سلامت
اطلس توانمندیهای روابطعمومی فولاد مبارکه رونمایی شد
نکات طلایی روابط عمومی برای استارتاپها
چهار استراتژی روابط عمومی که حرفهایها باید مدنظر داشته باشند
علی افشارمدیر روابط عمومی یازدهمین جشن منتقدان شد
سرپرست ادارهکل روابط عمومی وزارت نفت منصوب شد
توضیحات روابط عمومی علوم پزشکی هرمزگان منتشر شد
رئیس شورای روابط عمومی اتاقهای بازرگانی کشور انتخاب شد
دانشکده خبر و دانشگاه آستراخان تفاهمنامه همکاری امضا کردند
بازخوانی نقش روابطعمومی در نشست چهارم خانه تجربه مشهد
اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد
سرپرست جدید روابط عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روابط عمومی برتر شناخته شد
اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومیها در فرآیند مدیریت بحران
روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانهای
روابطعمومیها پل ارتباطی مردم و مدیران باشند
جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
رسانه و روابط عمومی سبز دو عنصر کلیدی در تحقق توسعه پایدار
قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
نشان مدیر ارشد ارتباطگستر به فولاد هرمزگان رسید
کسب تفاهم و وفاق در جامعه پایه و اساس روابط عمومی است
جایزه بهترین روابط عمومی به همراه اول رسید
روابطعمومی سازمان فرهنگی هنری تهران در مسیر مهارتآموزی رسانهای
روابط عمومی شرکت آب و نیرو پرچمدار روایت ۳۶ سال دستاوردبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ اختتامیه «گردهمایی تخصصی روابطعمومیهای اداراتکل کتابخانههای عمومی سراسر کشور»، صبح پنجشنبه ۲۰ آذرماه با حضور آزاده نظربلند؛ دبیرکل نهاد کتابخانههای عمومی کشور، جمعی از مدیران ارشد نهاد در هتل نورحیات تهران برگزار شد.
در این نشست آزاده نظربلند تأکید کرد: همه بخشهای نهاد باید در مسیری مشترک برای ارتقای جایگاه سازمان حرکت کنند.
وی اظهار داشت: همه ما در یک کشتی هستیم و هدف مشترکمان، رساندن نهاد به سطحی است که شایسته آن است. شناساندن کتابخانههای عمومی و خدمات گسترده آنها به آحاد مردم، یک ضرورت و مسئولیتی سازمانی است.
وی افزود: همواره اعتقادم این بوده که کار فرهنگی زمانی مؤثر است که پیوسته، دقیق و تخصصمحور دنبال شود. امروز نیز نهاد کتابخانههای عمومی با گستره وسیع جغرافیایی و مأموریتهای فرهنگی خود، نیازمند چنین نگاهی است تا بتوانیم سهم واقعیمان را در سپهر فرهنگی کشور، پررنگتر کنیم.
دبیرکل نهاد با تأکید بر تخصصمحوری و توانمندسازی نیروی انسانی، ادامه داد: آموزشهای هدفمند و تخصصی برای همکاران، از مهمترین برنامههای ما است و تلاش داریم این فرایند بهصورت جدی و مداوم ادامه یابد تا همکاران در مسیر خدمترسانی به مردم، از توان و مهارتهای حرفهای لازم، برخوردار باشند.
وی همچنین «شناختهشدن نهاد میان عموم مردم» را یکی از محورهای اصلی فعالیتهای روابطعمومی دانست و گفت: برنامهریزیهای جدید ما برای تقویت هویت بصری، معرفی خدمات و ارائه تصویری دقیق از نقش و کارکرد کتابخانهها در جامعه، در قالب نقشه راه مشخصی دنبال خواهد شد. با معرفی سطوح مختلف این برنامه در آینده نزدیک، تلاش داریم تصویر واحد و روشنی از نهاد به مردم ارائه دهیم.
نظربلند خطاب به کارشناسان روابطعمومی استانها افزود: شما بازوان اجرایی ستاد در استانها هستید. باید اطلاعات دقیق، رسمی و بهروز درباره سیاستها و برنامههای نهاد را به کتابداران منتقل و خلأهای اطلاعرسانی را در استانها برطرف کنید.
محمد خلج؛ دستیار دبیرکل نهاد نیز در بخشی از این آیین، با اشاره به نقش روابطعمومیهای استانی، تأکید کرد: شناساندن نهاد، از شبکهسازی تا آگاهیبخشی کتابداران، یکی از مهمترین وظایف شماست.
وی گفت: باید کتابداران را به دانش رسانهای مجهز کنیم و نسبت به برنامهها و سیاستهای نهاد، آگاهیبخشی دقیق صورت گیرد.
دیدگاهتان را بنویسید